Hei
Har laget min første cache og lagt ut i dag Mener jeg valgte att den skulle være tilgjengelig for alle, men når jeg bruker den app'en på mobilen så får jeg beskjed om å oppgradere til Premium. Forstår ikke hvorfor. Hvordan kan jeg endre på det?
Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?
Re: Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?
Intro appen viser bare geocacher med D/T kombinasjon opp til 1,5. Skal du se cacher med høyere D/T kombinasjon må du bruke betal appen f.eks
Ein som er vanleg medlem, kan ikkje sjå cachar som er merkte med "Premium Member Only". Dette gjeld kan hende eigne cachar òg?
Prøv å gå inn på profilen din (geocaching.com/my) i ein nettlesar. Viss du ikkje ser han der, må du nok kontakta ein reviewer.
Prøv å gå inn på profilen din (geocaching.com/my) i ein nettlesar. Viss du ikkje ser han der, må du nok kontakta ein reviewer.
-
- Senior
- Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene
Cachen din er ikke bare for premiummedlemmer. Det er altså blitt akkurat slik du valgte.Kozedyret skrev:Har laget min første cache og lagt ut i dag Mener jeg valgte att den skulle være tilgjengelig for alle, men når jeg bruker den app'en på mobilen så får jeg beskjed om å oppgradere til Premium. Forstår ikke hvorfor. Hvordan kan jeg endre på det?
At appen anbefaler deg å bli premiummedlem, har ingenting med cachen din å gjøre.
~/.signature: No such file or directory.
Tusen takk for svar Ser på PC'en att den ble riktig. Vurderer og bli Premium medlem neste år. Bruker mest GPS i jakten på Cacher, men mobilen er kjekk og ha på impuls turer, får vurdere å betale for app'en etter hvert