Wherigo-event
Er det interesse for å prøve å få til et event hvor vi kan sette oss ned å lære litt om Wherigo, hvordan det lages, og faktisk etterpå lage selv?
Et lignende event kan studeres her: http://coord.info/GC4578D
Et lignende event kan studeres her: http://coord.info/GC4578D
- Viking_Princess
- Bruker
- Sted:Hedmark
Re: Wherigo-event
Vil gjerne lære, men hvor blir eventet?
Tanken var jo på Haugalandet (derfor denne tråden ble plassert i "Haugalandet"). Men må finne et egnet lokale...Viking_Princess skrev:Vil gjerne lære, men hvor blir eventet?
-
- Nybegynner
- Sted:Bergen
- Kontakt:
Krysser fingrene for at det blir i ei helg
Jeg jobber med å prøve å få det til i enten en av de to siste helgene i september, eller en av de to første i oktober.
Eventet kommer til å vare hele helga.
Eventet kommer til å vare hele helga.
Oktober passar dårleg då det er haustferie 5.-13. oktober.thomfre skrev:Jeg jobber med å prøve å få det til i ... en av de to første (helgene) i oktober.
September ein flott månad for event.thomfre skrev:Jeg jobber med å prøve å få det til i enten en av de to siste helgene i september.
- Mr.Jacobsen
- Bruker
- Sted:Haugesund
For meg passer det ikke helgen etter Haukelieventet. Den 20-22 drar jeg på et event. Helgen 27-29 jobber jeg..4-6 oktober er bra
Det viser seg at oktober er en dårlig måned, alternativet nå er september eller november...
- Mr.Jacobsen
- Bruker
November er bra måned. Dette er vel et inne event? Undervisning?
Det er ledig enten 1.-3. november eller 8.-10. november.Mr.Jacobsen skrev:November er bra måned. Dette er vel et inne event? Undervisning?
Det er et inne-event som er planen, ja.
Jeg vil mer kalle det en workshop, selv om det vil bli noe undervisning for å komme igang.
- Mr.Jacobsen
- Bruker
1-3 november passer best for meg
Sånn jeg ser for meg blir det ett overnattingsevent, som begynner på fredag og varer til søndag.
Det vil jo da innebære en kostnad for overnatting og mat - vil det skremme folk fra å delta, eller kommer folk allikevel?
Det vil jo da innebære en kostnad for overnatting og mat - vil det skremme folk fra å delta, eller kommer folk allikevel?
- Mr.Jacobsen
- Bruker
Det begrenser nok kanskje noen fra å delta. Selv synes jeg det er veldig greit med overnatting. Men det kommer jo an på hvor og til hvilken pris