Ignorere emner?

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Thorminator
Ignorere emner?

Legg inn av Thorminator » ons 16 jul 2008 17:47

Er det mulig i forumet på noe vis?
På samme måte som å abonnere på emner, bare motsatt vei?

Er flere tråder jeg har null interesse for å lese, men like fullt blir forumet stående som "ulest",
så man må jo uansett klikke seg inn og sjekke (kan jo risikere å gå glipp av noe),
bare for å oppleve at det er den samme møkkatråden som går igjen hele tiden.
Noe elementært jeg har oversett?

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Innlegg:916
Registrert:tir 11 des 2007 21:27
Sted:Markagrensa

Re: Ignorere emner?

Legg inn av ninad » ons 16 jul 2008 23:40

Hmm, kan du ikke bare hoppe over de trådene etter at du har vært inne på dem og funnet ut at de er uinteressante?
Bilde Bilde

Thorminator

Re: Ignorere emner?

Legg inn av Thorminator » tor 17 jul 2008 05:49

ninad skrev:Hmm, kan du ikke bare hoppe over de trådene etter at du har vært inne på dem og funnet ut at de er uinteressante?
For å ha litt oversikt må jeg innom enten "siste meldinger" eller klikke meg inn på forum-delen.
For å få den delen av forumet hvor trådene ligger til å ikke stå som ulest må jeg altså klikke meg inn og markere alle emner som lest.
Og med så mye spam (for å kalle det noe) som det tidvis er i enkelte tråder, skulle jeg ønske at det var en slik ignoreringsfunksjon.

Hvis ikke det finnes får jeg jo bare overse hele forumdeler og unntaksvis klikke meg innom.

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: Ignorere emner?

Legg inn av gacrux » tor 17 jul 2008 06:36

Jeg bruker bare "Se nye innlegg".
Jeg vet ikke om denne registrerer når jeg sist var inne eller ikke, men jeg synes det fungerer greit
(og om jeg går glipp at et innlegg eller flere går verden sikkert videre :D )
Otto Milvang

Thorminator

Re: Ignorere emner?

Legg inn av Thorminator » tor 17 jul 2008 16:44

gacrux skrev:(og om jeg går glipp at et innlegg eller flere går verden sikkert videre :D )
Det tror ikke jeg for min del. :D

*Observerer at solen går i bane rundt meg, ikke jorden rundt sola*

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: Ignorere emner?

Legg inn av Smort78 » tor 17 jul 2008 22:21

For å slippe å titte på de emnene du ikke ønsker så kan du etter å ha sett over det du skal se på klikke på "marker alle innlegg som lest" (står øverst til høyre over listen til alle trådene i en underkategori.

Er ikke det samme som å ignorere,men er det mer en en tråd i hver underkategori så sparer du hvertfall litt tid...

Thorminator

Re: Ignorere emner?

Legg inn av Thorminator » fre 18 jul 2008 05:34

Det er det jeg gjør nå, og synes det er fryktelig tungvint.
Men men.... Ser ut til at det ikke finnes noen genial funksjon her ang. dette gitt.

anders99

Re: Ignorere emner?

Legg inn av anders99 » fre 18 jul 2008 07:27

Thorminator skrev:Det er det jeg gjør nå, og synes det er fryktelig tungvint.
Men men.... Ser ut til at det ikke finnes noen genial funksjon her ang. dette gitt.
Jeg har lett og ikke funnet noe.
Forumsoftwaren er phpBB3 (http://www.phpbb.com/), jeg er åpen for forslag dersom noen finner plugins e.l. de vil ha installert.

Svar