Moderering av forumet.

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18
Re: Moderering av forumet.

Legg inn av solve » søn 29 jun 2008 23:11

anders99 skrev:Jeg har flyttet meldingene over til en egen tråd under dette emnet.

For dem som tror at jeg sletter meldinger over en lav sko i forumet; det gjør jeg altså ikke.

I det aktuelle tilfellet kom det en melding som jeg oppfattet å være av privat karakter og som egnet seg bedre som en personlig melding. Min melding til tsolt var da også (verbatim):
Denne dialogen kan dere godt ta privat eller ta det gjerne opp som en egen tråd.

Men i denne tråden har det ingenting å gjøre. Siste meldingen din er slettet.
Jeg forsøker å la debatter på forumet stort sett gå sin gang uten alt for mye innblanding, man av og til flyter ting ut og da må jeg ta affære. Dette er noe som blir forskjellig mottatt av dem det berører. Noen reagerer sindig og aksepterer det jeg skriver, andre argumenterer saklig tilbake mens noen bare blir hårsåre og fornærmet. Det siste er noe jeg tydeligvis må lære meg å leve med.

Aller først skal jeg ta selvkritikk på at jeg har reagert så kraftig som jeg har gjort etter slettinga av et innlegg som jeg opplevde som harmløst, og slettinga som fullstendig meningsløst.
Unnskyld.

Har noen blitt lei seg, såret, forlatt forumet, unnlatt å delta på forumet med egne innlegg pga noe jeg har skrevet:
Unnskyld enda en gang.


Så til slettinga av innlegget mitt.

Var det virkelig nødvendig å slette innlegget?

kunne du ikke ha skrevet det du skrev i PM til meg i en post i forumet, Anders?

Kan du se at det hadde vært veldig mye mindre provoserende, iallefall ettersom du valgte å slett bare mitt innlegg,?


At forum trenger en moderator, er jeg helt enig i. som er rettferdig, taktfull og diplomatisk.

Hadde du skrevet PMet som et svar i tråden til min/thorminators diskusjon at det ble for privat hadde alt vært greit, og vi hadde aldri fått den situasjonen som vi har.
Men du valgte å provosere istedet for å utvise litt takt og fintfølelse, og jeg eksploderte (fordi jeg har følt meg rimelig rævva behandlet av deg før).

My bad, jeg burde selvfølgelig vært mye mer voksen i reaksjonsmønsteret mitt, og jeg beklager overfor hele forumet at det ble som det ble.

Skulle gjerne sletta mye av det som ble skrevet, men da får jeg vel så hatten passer for det også.

Nok om det. Det var bare det jeg har skrevet over jeg ville si.

Svar