Opprydding i forumets moderatorer

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo
Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av tomahg » tir 25 nov 2014 13:36

Det kom vel ikke som noen stor overraskelse at jeg også mistet mine moderatorrettigheter i dette forumet. Men jeg hadde egentlig forventet å bli informert om det, fremfor at det bare skjedde i stillhet.

Nå har jeg kanskje ikke bidratt med så mye heller, siden 2008, utover å slette rene spam-innlegg og dobbelt-poster, samt flytte et og annet innlegg som helt klart hadde havnet i feil underforum.

Nuvel, det var artig så lenge det varte 8)

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: Opprydding i forumets administratorer

Legg inn av tomahg » tir 25 nov 2014 18:00

Innleggets tittel skulle vel ha vært "Opprydding i forumets moderatorer"...

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av thomfre » tor 27 nov 2014 08:27

tomahg skrev:Det kom vel ikke som noen stor overraskelse at jeg også mistet mine moderatorrettigheter i dette forumet.
Jeg antar at du forstår hvorfor også da.

Jeg forstår ikke helt formålet med å dra dette frem igjen to måneder etter det skjedde.
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av tomahg » tor 27 nov 2014 15:33

Jeg oppdaget faktisk ganske nylig at moderatorrettighetene mine var fjernet, og jeg tviler litt på om det er så lenge siden som to måneder at de forsvant. Årsaken til at jeg ikke ble overrasket over at de ble fjernet, var at enkelte andre «gamle moderatorer» også mistet sine rettigheter for en stund siden.

Årsaken til dette kan jeg jo ellers bare tippe på. Det kan være at kun styremedlemmer skal være moderatorer, det kan være fordi jeg bor i Oslo eller fordi jeg har uttalt meg kritisk til styrets håndtering av forumet og Anders99. Jeg vet altså ikke!

Jeg synes det hadde vært på sin plass å informere de som får sine moderatorrettigheter fjernet, og fortelle de hvorfor, så slipper man å spekulere. Og det er fremdeles ikke for sent!

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av tomahg » lør 29 nov 2014 20:05

Da har jeg fått forklaringen jeg etterspurte, og jeg forstår fremdeles ikke påstanden om at jeg skulle kunne tenke meg frem til dette selv. Men nå har jeg ganske ofte hatt problemer med å følge styrets tanker i det siste...

Årsaken til fjerningen av moderatorrettighetene var at noen (ikke meg) hadde slettet noen innlegg. Og grunnen til at jeg ikke fikk de tilbake var «hvordan jeg har ordlagt meg i diskusjonene som har vært».

Flott!

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av bjorges » søn 30 nov 2014 22:05

tomahg skrev:Da har jeg fått forklaringen jeg etterspurte, og jeg forstår fremdeles ikke påstanden om at jeg skulle kunne tenke meg frem til dette selv. Men nå har jeg ganske ofte hatt problemer med å følge styrets tanker i det siste...

Årsaken til fjerningen av moderatorrettighetene var at noen (ikke meg) hadde slettet noen innlegg. Og grunnen til at jeg ikke fikk de tilbake var «hvordan jeg har ordlagt meg i diskusjonene som har vært».

Flott!
Ting kan tyde på at man må ordlegge seg "slik styret liker" på dette forumet, selv har jeg opplevd å få advarsel om utestenging etter at styret kuppet forumet. Jeg tror det finnes begrep for dette...
Bilde

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av pjacklam » søn 07 des 2014 12:33

bjorges skrev:Ting kan tyde på at man må ordlegge seg "slik styret liker" på dette forumet (…)
Man må formulere seg slik moderatorer og administratorer ønsker. Sånn har det alltid vært her på forumet.
~/.signature: No such file or directory.

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av bjorges » søn 07 des 2014 22:58

pjacklam skrev:
bjorges skrev:Ting kan tyde på at man må ordlegge seg "slik styret liker" på dette forumet (…)
Man må formulere seg slik moderatorer og administratorer ønsker. Sånn har det alltid vært her på forumet.
Slik er det i Korea også :)
Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Opprydding i forumets moderatorer

Legg inn av Raggsokk » man 08 des 2014 11:25

Og i hvilken som helst bedrift og etat her i landet, vil jeg tro. Man ønsker å fremstå som konsekvente og med en tydelig policy.

Personlig synes jeg sytingen her har nådd et lavmål nå. Jeg er ikke enig i måten overgangen fra 'gammel' til 'ny' GiNo ble gjort akkurat, men den siste tiden har sutringen fra de som føler seg overkjørt og tilsidesatt nådd et nivå som gjør at ihvertfall min sympati er i ferd med å vippe den andre veien.

Jeg skjønner at enkelte er dypt fornærmet og sikkert med god grunn, men prøv å beholde litt saklighet i innleggene, OK?
- Raggsokk

Bilde

Svar