Utkasta fra chatten

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
ThatDamnCat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:19
Registrert:fre 02 sep 2011 10:16
Kontakt:
Utkasta fra chatten

Legg inn av ThatDamnCat » søn 05 mai 2013 13:31

Siden igår så kommer jeg ikke in på chatten/prateboksen, hver gang jeg prøver så blir jeg logget ut fra gcinfo og kastet til startsida igjen.
Har ikke gjort noe ulovlig, så aner ikke hvordan jeg ikke kommer meg in plutselig.
hvordan kan jeg fikse dette? :cry:
Insanity suits me.
(I aim to misbehave)

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av GadgetCats » søn 05 mai 2013 14:05

Det er ingen som er utestengt fra chatten, og i tillegg er det aktivitet der inne, så antakelig er det noe på din side som er blitt feil. Hvis du har flere nettlesere å velge mellom, kan du først prøve med de andre. Eventuelt kan du prøve å tømme hurtigbufferen/cookies/historikk og slikt, og se om det hjelper.
Bilde

Brukeravatar
ThatDamnCat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:19
Registrert:fre 02 sep 2011 10:16
Kontakt:

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av ThatDamnCat » søn 05 mai 2013 14:18

Tusen takk for svar! Gjorde som du sa og nå fungerer det igjen :D
Insanity suits me.
(I aim to misbehave)

Brukeravatar
Kjedalen
Senior
Senior
Innlegg:356
Registrert:tir 11 jan 2011 20:14
Sted:Tromsø

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av Kjedalen » fre 19 jul 2013 12:15

rabika skrev:Vi planlegger å fjerne denne totalt i løpet av en uke eller to. Så hvis noen har innhold der de gjerne vil ta vare på så bør det gjøres rimelig kjapt.
Fjerne hva? Dette er en tråd om chatten, men i innlegget nevnes den gamle wiki'en.
BildeBilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av bjorges » fre 19 jul 2013 22:25

rabika skrev:Vi planlegger å fjerne denne totalt i løpet av en uke eller to. Så hvis noen har innhold der de gjerne vil ta vare på så bør det gjøres rimelig kjapt.

Jeg har allerede flyttet en god del over i den nye wiki'n - dvs alt jeg synes det var verdt å ta vare på - men det er sikkert flere meninger :D

Spør gjerne i denne tråden hvis det er noe du lurer på i forbindelse med flytting og innhold i den gamle wiki'n.
Jasså du.

Interessant at du i ditt første innlegg kommer med slike påstander.
Dette er sludder og vås fra ende til annen.
rabika har ikke noe med Geocaching i Norge å gjøre, og vil heller ikke kunne flytte noe som helst.
Se derfor bort fra postingen fra rabika
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av thomfre » fre 19 jul 2013 22:33

bjorges skrev:
rabika skrev:Vi planlegger å fjerne denne totalt i løpet av en uke eller to. Så hvis noen har innhold der de gjerne vil ta vare på så bør det gjøres rimelig kjapt.

Jeg har allerede flyttet en god del over i den nye wiki'n - dvs alt jeg synes det var verdt å ta vare på - men det er sikkert flere meninger :D

Spør gjerne i denne tråden hvis det er noe du lurer på i forbindelse med flytting og innhold i den gamle wiki'n.
Jasså du.

Interessant at du i ditt første innlegg kommer med slike påstander.
Dette er sludder og vås fra ende til annen.
rabika har ikke noe med Geocaching i Norge å gjøre, og vil heller ikke kunne flytte noe som helst.
Se derfor bort fra postingen fra rabika
For meg ser dette ut som en kopi av denne: viewtopic.php?f=9&t=2910
whoelse skrev: Vi planlegger å fjerne denne totalt i løpet av en uke eller to. Så hvis noen har innhold der de gjerne vil ta vare på så bør det gjøres rimelig kjapt.

Jeg har allerede flyttet en god del over i den nye wiki'n - dvs alt jeg synes det var verdt å ta vare på - men det er sikkert flere meninger :D

Spør gjerne i denne tråden hvis det er noe du lurer på i forbindelse med flytting og innhold i den gamle wiki'n.
Så dette er muligens en spam/robot-bruker?
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
Viking_Princess
Bruker
Bruker
Innlegg:250
Registrert:tor 23 jun 2011 20:56
Sted:Hedmark

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av Viking_Princess » fre 19 jul 2013 23:19

I fare for å høres dum ut...hva er en spam/robot bruker?
Og hva er da vitsen med å skrive/kopiere en annens melding på den måten?
Bilde

anders99

Re: Utkasta fra chatten

Legg inn av anders99 » lør 20 jul 2013 00:24

Viking_Princess skrev:I fare for å høres dum ut...hva er en spam/robot bruker?
Og hva er da vitsen med å skrive/kopiere en annens melding på den måten?
Slikt dukker opp innimellom. Ofte har de reklame i signaturen eller profilen sin.
Jeg har en grei funksjon for å slette brukere og alle innlegg, så bruk "rapporter innlegg" (takk Hysse) i steden for å kludre til eksisterende tråder.

Svar