Chat på gcinfo

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:
Re: Chat på gcinfo

Legg inn av GadgetCats » tir 04 mar 2014 01:18

Nylige endringer i chatten:

- Bildevisning i chatten er endret: Bilder vises nå med en makshøyde på 50 piksler - med ett klikk vises den i full bredde, og med enda et klikk i full størrelse. Tredje klikk tar bildet tilbake til ministørrelse.
- Infoboksen under brukerlisten utløste mange negative tilbakemeldinger, og er fjernet. Viktige kunngjøringer vil derfor gjøres her i denne tråden i stedet.
- Automatisk bortmerkering skapte visse problemer og løsninger som har vært forsøkt på dette, har utløst negative tilbakemeldinger, og automatikken er derfor fjernet helt. Vi ber derfor om at brukere ikke forlater PC-en pålogget chatten, men logger ut. Så lenge du er innlogget uten å være til stede, skaper du kontinuerlig unødvendig trafikk på serveren.
Bilde

yarnslayer
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:tor 20 jun 2013 13:02
Sted:Halden

Re: Chat på gcinfo

Legg inn av yarnslayer » man 10 mar 2014 12:40

Er det chatten eller er det "bare meg"? Jeg får et skript som ikke stopper ved forsøk på innlogging og så tryner browseren (IE 10.0.913)...

Har restartet browser uten at det hjalp.

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Chat på gcinfo

Legg inn av GadgetCats » ons 12 mar 2014 11:19

yarnslayer skrev:Er det chatten eller er det "bare meg"? Jeg får et skript som ikke stopper ved forsøk på innlogging og så tryner browseren (IE 10.0.913)...

Har restartet browser uten at det hjalp.
Det gjelder ikke bare deg, nei, jeg har også opplevd dette. For min del bare i IE11. Jeg har ikke observert problemet i verken Firefox eller Chrome.

Det er mulig at "Slett alle forumets informasjonskapsler" på http://forum.gcinfo.no (nede til venstre under forumoversikten) kan hjelpe. Chatten bruker forumets funksjoner til innlogging.

Men det jobbes med å identifisere problemet.
Bilde

Svar