Hvem sitter egentlig i styret?

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Svar
Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:
Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av thomfre » tir 29 jan 2013 10:25

Jeg har sett litt rundt på nettsidene her, i Wikien, samt på offentlige opplysninger fra Brønnøysundsregistret - jeg klarer ikke finne en oppdatert liste over hvem som sitter i styret i GiNo :O

Wiki og Brønnøysundsregistret stemmer ikke overens, noe det vel absolutt burde gjort? Samtidig har jeg hørt at det er andre rokkeringer i styret som heller ikke stemmer overens med det som står rundtomkring. En medvirkende faktor til at ting er ulikt er vel kanskje at det står "Styret i 2011 er:" som underoverskrift i wikien...

Samtidig som jeg faktisk er nysgjerrig på hvem som sitter i styret vil jeg oppfordre dere til å rette opp dette på alle stedene nevnt over :)
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av bjorges » tir 29 jan 2013 10:40

thomfre skrev:Jeg har sett litt rundt på nettsidene her, i Wikien, samt på offentlige opplysninger fra Brønnøysundsregistret - jeg klarer ikke finne en oppdatert liste over hvem som sitter i styret i GiNo :O

Wiki og Brønnøysundsregistret stemmer ikke overens, noe det vel absolutt burde gjort? Samtidig har jeg hørt at det er andre rokkeringer i styret som heller ikke stemmer overens med det som står rundtomkring. En medvirkende faktor til at ting er ulikt er vel kanskje at det står "Styret i 2011 er:" som underoverskrift i wikien...

Samtidig som jeg faktisk er nysgjerrig på hvem som sitter i styret vil jeg oppfordre dere til å rette opp dette på alle stedene nevnt over :)
For tiden sitter følgende i styret:

Bjorges - Leder
Whoelse - Nestleder
Dnumgis - Styremedlem
Team Crux - Styremedlem
GadgetCats - Styremedlem
Avigerus - Varamedlem
Magis Pax - Varamedlem

Valgkomiteen består av: Olea og Whoelse
Bilde

Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Innlegg:486
Registrert:tor 22 nov 2007 12:41
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av olea » tir 29 jan 2013 12:18

Når jeg nå søker på organisasjonsnummer 892327882 i Brønnøysundregistrene, får jeg opp en litt annen liste over styremedlemmer. Det ser ikke ut til at det er etablert noen rutine for å oppdatere opplysningene i Brønnøysund. Jeg oppfordrer styrets leder til å ta affære.

Opplysningene i wikien er oppdaterte. Det er positivt. Man kan selvfølgelig diskutere om det er riktig å føre opp styremedlemmene med cachenick eller fullt navn, men jeg synes det er helt greit å bare bruke nick. Om noen skulle være veldig interessert i å vite fullt navn, er det jo bare å sjekke Brønnøysundregistrene – etter at de er blitt oppdatert.
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av bjorges » tir 29 jan 2013 13:21

olea skrev:Når jeg nå søker på organisasjonsnummer 892327882 i Brønnøysundregistrene, får jeg opp en litt annen liste over styremedlemmer. Det ser ikke ut til at det er etablert noen rutine for å oppdatere opplysningene i Brønnøysund. Jeg oppfordrer styrets leder til å ta affære.
Her tar jeg selvkritikk :oops:
Dette ble nok uteglemt fra min side grunnet private hendelser i tiden dette skulle vært gjort.

Vi driver for øyeblikket og planlegger årets årsmøte, og vil i etterkant av det sørge for en oppretting av Brønnøysundregistrene.
Bilde

Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Innlegg:486
Registrert:tor 22 nov 2007 12:41
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av olea » ons 05 jun 2013 11:55

Brønnøysundregistrene er fortsatt ikke oppdatert :(

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av bjorges » ons 05 jun 2013 12:57

olea skrev:Brønnøysundregistrene er fortsatt ikke oppdatert :(
Det er korrekt, skjer plutselig :)
Bilde

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Hvem sitter egentlig i styret?

Legg inn av bjorges » man 01 jul 2013 23:07

bjorges skrev:
olea skrev:Brønnøysundregistrene er fortsatt ikke oppdatert :(
Det er korrekt, skjer plutselig :)
Og, bare for å ha sagt det, plutselig har inntruffet ;)
Bilde

Svar