Reviewernes hjørne

Informasjon om GiNo og de forskjellige sidene under gcinfo.no (portal, forum, wiki etc.)
Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:
Re: Reviewernes hjørne

Legg inn av bjorges » lør 04 aug 2012 15:23

Jeg tenker, som leder av Geocaching i Norge, at vi tar et møte etter at fortjente ferier er avviklet, hvor vi kommer til en enighet om hvordan ting skal fungere her.

Vi ønsker at dette forumet skal være det forumet norske geocachere kan få/finne svar på sine spørsmål om geocaching og dets herligheter, ikke et forum der man krangler "så busta fyker", og feilinformasjon spres :)

Nå er det viktig for alle parter å huske at alle svar som gis her, etter all sannsynlighet gis i beste mening, og det er viktig å være klar over at det ikke nødvendigvis trenger å være helt korrekt i andres øyne.
Bilde

anders99

Re: Reviewernes hjørne

Legg inn av anders99 » ons 19 sep 2012 06:56

Jeg var på ferie når denne debatten startet og fikk derfor ikke deltatt i den.

Idéen med at reviewerne skal moderere "reviewerenes hjørne" selv har aldri fungert, og det kan det være mange grunner til. Både personlige uoverenstemmelser (slik det har kommet frem i denne tråden), men også det at reviewerene sikkert har såpass mange andre baller i luften at det å moderere et forum neppe er første prioritet. I tillegg kan det sikkert være vanskelig å moderere en debatt man er aktiv deltager i.

Uansett har jeg endret navnet på forumet til "Utlegging og publisering". Reviewerne er fortsatt hjertelig velkommen til å legge ut informasjon og delta i debatter her - skulle de ønske å en moderatorrolle i forumet er de også hjertelig velkommen til det.

Jeg lurer også på om det ikke burde vært en "sticky"-tråd på toppen, med generell informasjon eller i det minste en peker til den informasjonen Makuta har på sin profilside.

Svar