En stor Coin

venso
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:lør 18 jan 2014 20:09
Kontakt:
Re: En stor Coin

Legg inn av venso » tir 09 des 2014 13:25

Mynter med 3D motiv ser fantastiske ut :)

tevjen
Bruker
Bruker
Innlegg:101
Registrert:lør 19 okt 2013 20:23

Re: En stor Coin

Legg inn av tevjen » lør 13 des 2014 11:18

Siden det er mange som ønsker denne blir det laget noen flere.

50 stk Gull med sort
50 stk Sølv med sort
20 stk Ren antikk gull (LE)
?? stk Antikk Kobber (AE)

Venter på endelig pris på disse, så fort det er kommet blir det mulig å forhåndsbestille disse. Jo flere som er raske på innbetalingen, jo raskere blir disse produsert.
tevjen
Bilde

tevjen
Bruker
Bruker
Innlegg:101
Registrert:lør 19 okt 2013 20:23

Re: En stor Coin

Legg inn av tevjen » lør 13 des 2014 19:49

Da er prisen kommet. Siden det er så mange som vil ha denne er antallet øket (se innlegget over) og derfor er prisen redusert.

Pris: Kr. 130,- samme pris uansett farge/utgave.
Porto: 1 stk. Kr. 30,-
2-3 stk. Kr. 50,-

Det er nå mulig å forhåndsbestille denne.

Dette gjøres ved å:
1. Sende en mail til: coin@tevjen.no
2. Skriv hva du bestiller, hvilken type og hvor mange
3. Skriv navn og adresse
4. Betal inn summen til kntnr. 2220.19.200.47
tevjen
Bilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: En stor Coin

Legg inn av Smort78 » søn 14 des 2014 11:27

I posten din på side 2 der du har første mulighet for forhåndsbestilling skriver du at coinen er i satin gull og satin sølv, men nå skriver du gull og sølv - hva stemmer?
I første post i tråden så skrev du at det ville bli overskudd fra 2014 og 2015 Drammenscoin som skulle brukes til å lage denne coinen, men nå skriver du at folk må være raske til å betale for at du skal få satt coinen i produksjon - vil det si at om folk ikke bestiller og betaler så blir det ingen coin?
Forøvrig så synes jeg at coinen ble veldig fin. Du burde vurdere å lage AE i to-tone. Antikk kobber bakgrunn med motivet i sølv tror jeg ville bli veldig fint :)

Edit:skrivefeil..

tevjen
Bruker
Bruker
Innlegg:101
Registrert:lør 19 okt 2013 20:23

Re: En stor Coin

Legg inn av tevjen » søn 14 des 2014 11:46

I posten din på side 2 der du har første mulighet for forhåndsbestilling skriver du at coinen er i satin gull og satin sølv, men nå skriver du gull og sølv - hva stemmer?
I første post i tråden så skrev du at det ville bli overskudd fra 2014 og 2015 Drammenscoin som skulle brukes til å lage denne coinen, men nå skriver du at folk må være raske til å betale for at du skal få satt coinen i produksjon - vil det si at om folk ikke bestiller og betaler så blir det ingen coin?
Forøvrig så synes jeg at coinen ble veldig fin. Du burde vurdere å lage AE i to-tone. Antikk kobber bakgrunn med motivet i sølv tror jeg ville bli veldig fint :)
Presisering av coinen

50 stk Satin Gull med sort
50 stk Satin Sølv med sort
20 stk Ren antikk gull (LE)
?? stk Antikk Kobber (AE)

Det er ikke mulig å lage denne i to toner (metaller) pga. de små detaljene. AE versjonen skal skille seg ut. Derfor er det valgt å lage denne i kun Antikk kobber.

Når det gjelder prisen og at Drammenscoinen finansiere denne så stemmer dette fortsatt. Men størrelsen på denne gjør den veldig dyr.
Det er derfor ikke blitt mulig og fullfinansiere denne med salget av Drammenscoinen før til våren/sommeren. Har derfor lagt den ut til forhånds salg. Dette har gjort at det er solgt ca. 40 stk. allerede.

Som jeg skrev;
Jo flere som er raske på innbetalingen, jo raskere blir disse produsert.
Dette betyr akkurat det som står der. Som du sikkert har sett har jeg sakt at denne skal komme til våren/sommeren. Akkurat pga. salget av Drammenscoinen. Men om det er flere som forhåndsbestiller og betaler denne, ja da vil den bli bestilt tidligere.

Men kan med glede si at nå er finansieringen i orden og den kan derfor bli bestilt måneder før antatt.

Pga. inntektene på Drammenscoinen har denne fått en lav pris på Kr. 130,-. Dette er en god pris for en slik stor coin. Har også redusert porto på denne.

Håper dette svarer på dine spørsmål
tevjen
Bilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: En stor Coin

Legg inn av Smort78 » søn 14 des 2014 12:16

tevjen skrev: Håper dette svarer på dine spørsmål
Ja det gjør det :)

Svar