Statistikken på gcinfo.no

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Team Dreggen 2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:tir 19 mar 2013 23:50
Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av Team Dreggen 2 » ons 17 apr 2013 08:25

Jeg er en daglig bruker av statistikk-sidene til gcinfo.no, dvs http://stat.gcinfo.no/, og da særlig "Sistelogger" for mitt fylke, Troms. Jeg har også begynt å "monitorere" reviewerne der inne når jeg venter på at cacher skal publiseres.

Jeg har to spørsmål:

1) Er det noen som vet grunnen til at enkelte logg-meldinger aldri dukker opp på "Sistelogger"? De fleste kommer, men det er daglig logger som aldri dukker opp (både "found it"-logger og "published"-logger fra reviewerne).

2) Er det noen som vet om lenker til andre (og bedre?) nettsteder som kan brukes til å monitorere aktiviteten i et område eller for spesifikke brukere? Jeg har epost-varsling av nye cacher, men disse har sine begrensninger. Hadde vært digg å ha en helt oppdatert nettside/feed over alle ny-publiserte cacher i Norge eller Troms f.eks. Finnes det?

Takk :D

anders99

Re: Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av anders99 » ons 17 apr 2013 10:13

Team Dreggen 2 skrev: 1) Er det noen som vet grunnen til at enkelte logg-meldinger aldri dukker opp på "Sistelogger"? De fleste kommer, men det er daglig logger som aldri dukker opp (både "found it"-logger og "published"-logger fra reviewerne).
Statistikken bruker denne siden, og på tidspunkt med høy loggeaktivitet kommer ikke alt med der:
http://www.geocaching.com/seek/history.aspx

hsg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:7
Registrert:lør 23 mar 2013 22:58

Re: Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av hsg » tor 18 apr 2013 22:30

Jeg følger med på statistikken for Troms og Nordland, og for meg virker det som om det er mer som mangler på lista nå enn før. Tror det dreier seg om opp mot 50% som mangler, faktisk. Men det kan altså forklares med høyere aktivitet nå som våren er i anmarsj?
Bilde

anders99

Re: Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av anders99 » fre 19 apr 2013 06:40

hsg skrev:Men det kan altså forklares med høyere aktivitet nå som våren er i anmarsj?
Ja.
Statistikken trenger sårt et bedre system enn dagens.

Brukeravatar
SDJR
Bruker
Bruker
Innlegg:137
Registrert:fre 27 jul 2012 16:48
Sted:Arendal

Re: Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av SDJR » fre 10 mai 2013 19:00

Logget to tidligere i dag, ikke kommet med. Logget 8 stk for en stund siden, 4 kom med. Det er riv ruskene galt. Ikke alle reviewer-utleggene kommer med engang.
Bilde

darla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:tor 18 sep 2014 10:14

Re: Statistikken på gcinfo.no

Legg inn av darla » tor 18 sep 2014 10:16

jeg cacher nå under nicket Asoteam. Kan det byttes ut? I statistikken står det Annoks. På forhånd takk!

Svar