Auda 2 lang tid før opptattering?

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
larrylu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:tor 22 jul 2010 13:34
Auda 2 lang tid før opptattering?

Legg inn av larrylu » tir 10 jul 2012 08:37

Hei. jeg har klart å logge 750 cacher dobbelt med publishlogs med gsak. har retta opp i 85% nå.

bruker auda2 statsiksten for å se hvem jeg har dobbelt logget. men det er 1 uke siden jeg slettet enn log sist men den forsatt ikke opptattert?

hadde vært kjempe snillt om admin hadde tatt en manual opptattering for da kan jeg bruke den for å se hva mer må slette for å komme i 0 dobbelt logginger :))

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Auda 2 lang tid før opptattering?

Legg inn av GadgetCats » tir 10 jul 2012 10:30

Dette kan du bruke GSAK til, såfremt du har alle dobbeltloggene registrert der. Hvis du er Premiummedlem kan du sikre det ved å filtrere ut de aktuelle (som jeg regner med er en powertrail med lik tittel) og kjøre "Geocaching.com access"->"Refresh cache data" (ev. "Get recent logs").

Deretter åpner du filterdialogen, går til "Logs"-fanen, og velger følgende:
Required Count: Greater than or equal 2
Log Types: Found it
Logged by/Exact match
Details: <nicket ditt>

...da skal alle dobbeltloggingene vises.
Bilde

anders99

Re: Auda 2 lang tid før opptattering?

Legg inn av anders99 » tir 10 jul 2012 11:25

larrylu skrev:Hei. jeg har klart å logge 750 cacher dobbelt med publishlogs med gsak. har retta opp i 85% nå.

bruker auda2 statsiksten for å se hvem jeg har dobbelt logget. men det er 1 uke siden jeg slettet enn log sist men den forsatt ikke opptattert?

hadde vært kjempe snillt om admin hadde tatt en manual opptattering for da kan jeg bruke den for å se hva mer må slette for å komme i 0 dobbelt logginger :))
Slikt melder du i tråden (med den kanskje ikke helt intuitive tittelen) "mangler et par funn".

skarboe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:20
Registrert:tir 15 mai 2012 20:56

Re: Auda 2 lang tid før opptattering?

Legg inn av skarboe » lør 25 aug 2012 22:57

Eller last ned http://www.logicweave.com/cachestats.html
Legg inn my finds, klikk på caches - show multiple finds.
Da finner du ihvertfall alle dobbelt loggede...
Virket for meg. Så blir vel gcinfo oppdatert etterhvert

Svar