Statistikken og challenges

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
NavBeit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:31
Registrert:lør 25 jun 2011 06:16
Statistikken og challenges

Legg inn av NavBeit » ons 13 jun 2012 22:34

Challenges har blitt en del av cacheopplevelsen. Har dere som lager statistikken på gcinfo.no vurdert å lage statistikk over hvem som har flest "completed" challenges?

Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Innlegg:1131
Registrert:ons 17 jun 2009 18:56
Sted:Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: Statistikken og challenges

Legg inn av sven-egil » tor 14 jun 2012 05:25

NavBeit skrev:Challenges har blitt en del av cacheopplevelsen. Har dere som lager statistikken på gcinfo.no vurdert å lage statistikk over hvem som har flest "completed" challenges?
For meg har dette ikke noe med Geocaching å gjøre... Men det er meg.
Og slik reglene er, kan man jo trykke completed på alle man ser og ferdig med det.....
Bilde Bilde Bilde

ArveAnd
Senior
Senior
Innlegg:889
Registrert:tor 06 des 2007 21:24
Sted:Melkeplassen

Re: Statistikken og challenges

Legg inn av ArveAnd » tor 14 jun 2012 09:07

NavBeit skrev:Challenges har blitt en del av cacheopplevelsen. Har dere som lager statistikken på gcinfo.no vurdert å lage statistikk over hvem som har flest "completed" challenges?
Dette er heller ikkje ein del av cacheopplevelsen for min del. Håpar det blir holdt langt unna all statistikk.

anders99

Re: Statistikken og challenges

Legg inn av anders99 » tor 14 jun 2012 09:32

NavBeit skrev:Challenges har blitt en del av cacheopplevelsen. Har dere som lager statistikken på gcinfo.no vurdert å lage statistikk over hvem som har flest "completed" challenges?
Det er jeg som har laget statistikken, og jeg har overhodet ingen planer om å legge inn challenges.

Dersom noen ønsker å lage en egen "challenges"-statistikk er det fritt frem, og den kan sikkert plasseres på gcinfo.no. Enten som en egen side, eller som en del av den eksisterende statistikken. Kanskje det kan lages en challenge for det også?

(Tråden er forøvrig flyttet til korrekt forum)

Svar