Statistikkødelegger

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30
Statistikkødelegger

Legg inn av Synth75 » lør 30 apr 2011 06:59

En bruker ved nick OleIBergen har tydeligvis splittet med den andre halvdelen av teamet sitt og opprettet sin egen profil.
De funn han har hatt med teamet i perioden 2003-2007 (ifølge egne logger) har han ganske enkelt logget 1/1/2005, i steden for de korrekte datoene. Dette uansett om cachen var opprettet 1/1/2005 eller ikke...

Dermed har han en drøss med cacher på denne datoen, som jo ødelegger en rekke statistikker, som f.eks cacher pr dag, cacher pr mnd og sikkert cacher på år (300+ cacher i 2005 er sikkert ganske høyt).

Anders, får du til at denne statistikkødeleggeren ikke kommer med på listene? Faktisk kan han få sin egen statistikk: Auda - 3 8)

anders99

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av anders99 » lør 30 apr 2011 07:52

Synth75 skrev: Anders, får du til at denne statistikkødeleggeren ikke kommer med på listene? Faktisk kan han få sin egen statistikk: Auda - 3 8)
Jeg skal se om jeg ikke kan klare å fjerne ham fra listene inntil han har rettet opp loggene sine.

anders99

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av anders99 » lør 30 apr 2011 08:43

anders99 skrev:
Synth75 skrev: Anders, får du til at denne statistikkødeleggeren ikke kommer med på listene? Faktisk kan han få sin egen statistikk: Auda - 3 8)
Jeg skal se om jeg ikke kan klare å fjerne ham fra listene inntil han har rettet opp loggene sine.
Men jeg ser at det blir en del jobb, så det kan ta litt tid.

anders99

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av anders99 » lør 30 apr 2011 09:25

anders99 skrev:
anders99 skrev:
Synth75 skrev: Anders, får du til at denne statistikkødeleggeren ikke kommer med på listene? Faktisk kan han få sin egen statistikk: Auda - 3 8)
Jeg skal se om jeg ikke kan klare å fjerne ham fra listene inntil han har rettet opp loggene sine.
Men jeg ser at det blir en del jobb, så det kan ta litt tid.
Gikk i tenkeboksen og fant en snarvei.

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av Synth75 » lør 30 apr 2011 11:54

Det var raskt levert, takk :)

FStor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:ons 04 mai 2011 18:15

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av FStor » man 09 mai 2011 15:56

Jeg blir jo en statistikkødelegger jeg også. Denne Avbrekk 2 ser jeg er logget drøssevis av ganger av meg, men det er jo tøys. Jeg har vært inne på sida til geocaching.com, og fjernet cachen. Logget ut, og lagt den inn igjen. Avbekk 1 kom ved med en inkurie. Den har jeg slettet fra geocaching.com, men det synes ikke her. Statisikken til geocaching.com er riktig, men hos gcinfo.no blir det galt. Er det slik at det tar lang tid å få oppdatert statistikken? Noen tips? :shock:
FStor

Brukeravatar
Mimbi
Junior
Junior
Innlegg:67
Registrert:man 21 apr 2008 11:36
Sted:Skien

Re: Statistikkødelegger

Legg inn av Mimbi » fre 23 mar 2012 18:40

Synth75 skrev:En bruker ved nick OleIBergen har tydeligvis splittet med den andre halvdelen av teamet sitt og opprettet sin egen profil.
De funn han har hatt med teamet i perioden 2003-2007 (ifølge egne logger) har han ganske enkelt logget 1/1/2005, i steden for de korrekte datoene. Dette uansett om cachen var opprettet 1/1/2005 eller ikke...

Dermed har han en drøss med cacher på denne datoen, som jo ødelegger en rekke statistikker, som f.eks cacher pr dag, cacher pr mnd og sikkert cacher på år (300+ cacher i 2005 er sikkert ganske høyt).

Anders, får du til at denne statistikkødeleggeren ikke kommer med på listene? Faktisk kan han få sin egen statistikk: Auda - 3 8)



Og idag er tallene tilbake på statistikken? Mulig å gjøre noe med på nytt? :)
BildeBilde

Svar