Adopterer bort 5 cacher i Holmestrand

Svar
Fletcher
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:lør 27 feb 2016 12:40
Adopterer bort 5 cacher i Holmestrand

Legg inn av Fletcher » lør 27 feb 2016 12:56

For en tid tilbake ble jeg bedt om å lære bort geocaching til pensjonistene i Holmestrand, og i den forbindelse la jeg ut en liten runde med 5 cacher i gangavstand til Botne Aktivitetssenter. Dette er 4 helt normale cachebokser med bytteting, pluss en micro av en litt annen type. Bor ikke selv i Holmestrand, og kjører ikke bil, så vurderte nå å arkivere cachene siden jeg egentlig liker bedre å eie en annen type cacher enn disse. Kunne selvsagt "pusset opp" på denne runden, men da jeg selv ikke enkelt kommer meg dit, blir det litt for styrete.
Synes Homestrand har ganske lite turcacher, så egentlig burde det absolutt ligge noen i den fine Bergskogen. Er det kanskje noen fra Holmestrand som kunne tenke seg å adoptere cachene? For folk som er bedre kjent i Bergskogen enn meg går det sikkert an å lage en flott forlengelse av runden også siden skogen er så fin. ( Merket at coordinatene varierte i nøyaktighet fra dag til dag og morgen til kveld, men ved hjelp av greie hint har de fleste klart hele runden)
Krysser fingrene for at noen vil overta så jeg slipper å arkivere. :)

https://www.geocaching.com/geocache/GC5 ... 8746741229

Svar