Hei!
Jeg skal legge ut en ny cach, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal legge inn at det er en CB i den. Må jeg vente til cachen er publisert før jeg kan gjøre det?
Jeg skal legge ut en ny cach...
- lonnberget
- Nybegynner

- Sted:Oppland
- lonnberget
- Nybegynner

Re: Jeg skal legge ut en ny cach...
Må jeg logge den som funnet selv også legge den inn?
Du skriver en note og legger den inn - men det er visst best å vente til den er publisert!
- lonnberget
- Nybegynner

Tusen takk for svar
Finner jeg "note" på siden der senere? Jeg ser den ikke nå.
Hei!lonnberget skrev:Hei!
Jeg skal legge ut en ny cach, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal legge inn at det er en CB i den. Må jeg vente til cachen er publisert før jeg kan gjøre det?
Du går inn på cachesiden og velger "Log your visit". I nedtrekksmenyen som heter "Type of log" velger
du "write note" (og ikke "found it"). Da skriver du en kort logg at du legger inn en travelbug (TB) og til
slutt går du ned på siden der det står "Dropped off any trackables". Her velger du TB'en fra lista som står
der. Det er lurt å vente med å droppe en TB til cachen er publisert. Hvis ikke, så vil alle som har den aktuelle
TB'en på sin "watch list" få en melding om dette droppet. Da kan de kanskje finne cachen før den er publisert
(ut fra navnet på cachen). Sikkert ikke lett, men det har skjedd før har jeg hørt .....
Bjørn
- lonnberget
- Nybegynner

Nå forstår jeg!! Jeg mente jeg hadde sett den notatgreia et sted. Da venter jeg med å legge den ut. Tusen takk for svar 
Det går greit å logge den inn før cachen er publisert også. Etter publisering kan du skrive en note og droppe den/de TB/GC du skal legge ut - og så slette noten med det samme. Evt. bare la noten stå der.