geocaching map enhancements

Duppeditter og programvare
Svar
Brukeravatar
Snicker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:16
Registrert:tor 28 apr 2011 13:09
Sted:Sandnes - Norway
Kontakt:
geocaching map enhancements

Legg inn av Snicker » ons 07 sep 2016 08:13

Hei,

Er det flere av dere som bruker dette i FF? I Den siste tiden jeg har og flere av meg hatt problemer med at det ikke fungerer.
Kartene kommer opp dobbelt. Ser to kart ikoner øverst til høyre på kartet og mangler GME ikonene nede på kartet. Ser også at Google maps lastes først så kommer Norgeskartene over disse igjen.
Etter litt bruke så får du script feil også henger hele FF seg. Uansett hva du gjør så må du bare task kille helle FF.
Bruker siste versjon av Greasemonkey, Firefox og GME.
Noen som har en ide?
Bilde

Brukeravatar
Snicker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:16
Registrert:tor 28 apr 2011 13:09
Sted:Sandnes - Norway
Kontakt:

Re: geocaching map enhancements

Legg inn av Snicker » tor 08 sep 2016 08:20

Kartet :
Bilde
Script error:
Bilde
Bilde

reodor09
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:44
Registrert:tor 03 jun 2010 10:20

Re: geocaching map enhancements

Legg inn av reodor09 » lør 10 sep 2016 20:57

Vil bare melde at jeg har akkurat samme problem. Hvis man panorerer for raskt, går FF i heng uten videre. Jeg kjører FF på Mac

Brukeravatar
Snicker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:16
Registrert:tor 28 apr 2011 13:09
Sted:Sandnes - Norway
Kontakt:

Re: geocaching map enhancements

Legg inn av Snicker » man 12 sep 2016 22:21

Reodor, prøv denne oppdateringen fra utvikler : https://github.com/JRInge/userscripts/r ... ts.user.js
Bilde

reodor09
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:44
Registrert:tor 03 jun 2010 10:20

Re: geocaching map enhancements

Legg inn av reodor09 » ons 14 sep 2016 23:14

Takk for melding om oppdatering. Det viser seg at det ikke ser ut til å hjelpe. Og jeg tror det må være noe mer grunnleggende. Jeg får også samme problemet med Safari og der bruker jeg ikke GME. Ser også at noen sliter med at kartene ikke blir tegne opp som det skal, av og til med store "havområder" der det er tørre landet. Sliter Groundspeak med karttrafikken generelt, og at serverne kunne trenge en solid oppgradering?

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: geocaching map enhancements

Legg inn av thomfre » tor 15 sep 2016 08:44

reodor09 skrev:Ser også at noen sliter med at kartene ikke blir tegne opp som det skal, av og til med store "havområder" der det er tørre landet. Sliter Groundspeak med karttrafikken generelt, og at serverne kunne trenge en solid oppgradering?
Groundspeak har skiftet kartleverandør, og leverer nå kartene til seg selv. De har gjort noen endringer i måten kartene tegnes på, for å blant annet fremheve stier. Mulig de gjorde noe feil i samme slengen?
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Svar