Mysterier - oversikt over notater og løsninger

Duppeditter og programvare
Svar
Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo
Mysterier - oversikt over notater og løsninger

Legg inn av tomahg » fre 21 sep 2012 21:45

Av og til finner jeg geocacher, og av og til løser jeg mystery-cacher. Problemet er at jeg ofte ikke finner mystery-cachene jeg løser, noen løsninger har ligget siden 2006 uten å blitt avsluttet med funn...

Noen ganger har jeg GSAK tilgjengelig og bruker notatfelt og corrected coordinates der, da kan jeg søke dem frem igjen senere.

I det siste har jeg gått mer over til å bruke personal cache note og corrected coordinates på geocaching.com for å lagre løsningene mine. Fordelen er at notatene er tilgjengelige i iPhone-appen, og jeg kan gjøre notater hvis jeg f.eks løser en mystery på t-banen og ikke har GSAK tilgjengelig...

Finnes det en enkel måte å hente ut alle cacher fra geocaching.com som jeg har lagt til notat på, eller justert koordinatene på?

anders99

Re: Mysterier - oversikt over notater og løsninger

Legg inn av anders99 » fre 21 sep 2012 22:08

tomahg skrev:Av og til finner jeg geocacher, og av og til løser jeg mystery-cacher. Problemet er at jeg ofte ikke finner mystery-cachene jeg løser, noen løsninger har ligget siden 2006 uten å blitt avsluttet med funn...

Noen ganger har jeg GSAK tilgjengelig og bruker notatfelt og corrected coordinates der, da kan jeg søke dem frem igjen senere.

I det siste har jeg gått mer over til å bruke personal cache note og corrected coordinates på geocaching.com for å lagre løsningene mine. Fordelen er at notatene er tilgjengelige i iPhone-appen, og jeg kan gjøre notater hvis jeg f.eks løser en mystery på t-banen og ikke har GSAK tilgjengelig...

Finnes det en enkel måte å hente ut alle cacher fra geocaching.com som jeg har lagt til notat på, eller justert koordinatene på?
Dette er allerede tatt opp i denne tråden: viewtopic.php?f=3&t=3005
Men kanskje det er har skjedd noe siden da?

Svar