Klart du skal få en dato som vi andre kan få noe spiseligE-Lie skrev:Jeg har en klar og dato uviktig, men blir det før den 8. blir det nada spiselig der.

Kulen ramlet ned på den 15.desember. Håper det faller i smak

Takker for bidraget!
Klart du skal få en dato som vi andre kan få noe spiseligE-Lie skrev:Jeg har en klar og dato uviktig, men blir det før den 8. blir det nada spiselig der.
Jeg har vært i kontakt med M.M. og han har det travelt med andre ting for tiden, så det er supert at du vil ha julaften. Jeg oppdaterer listen så fort jeg får anledning.Catch skrev:Jeg prøver meg igjen i år etter en par års pause.
Hvis ikke MM som vanlig tar julaften, så hadde min passet da, ellers ser jeg at 22 desember er ledig.
Sorry, oppdaterer nå!ANRU7073 skrev:Hei. kjerse er også med oss den 11 des
Strålende, Valemon. Listen er nå oppdatert.Valemon skrev:Det er vel på tide å prøve seg som utlegger i adventskalenderen også. Jeg tar gjerne den 18.
Knall. Takk for påmeldingen metamor og imarieh. Listen er oppdatert.Metamor skrev:Hei!
imarieh og metamor ønsker å legge ut en adventscache i sammen. Hvis det er mulig ønsker vi den 16. desember.
Metamor
Takk og takk. Listen er oppdatert.jonmarb skrev:Som avtalt på event i dag, kan jeg ta luke 17.