Få trackables i omløp
Har merket meg at det er svært få cacher med trackables. Synes det var mye flere for noen år siden. Det kan vel kanskje skyldes at mengden cacher har økt kraftig i det siste, mens antall trackables er forholdsvis stabilt. Tror jeg må handle noen TBer som jeg kan sette i omløp. 
Re: Få trackables i omløp
Det har jeg tenkt på og. Syns tracables er artige, men det er veldig få av dem..
Av de 40 nærmeste jeg ikke har funnet er det kun 3 stk merket med TB men en av disse inneholder ingen TB. Jeg har derfor bestilt noen TB tags slik at jeg kan sende noen i omløp 
Oppfordrer flere til å sende ut nye TBs
Oppfordrer flere til å sende ut nye TBs
Har en ledig dogtag og tenkte å pønske ut en TB snart. Den første jeg plasserte ut (TB48EH7) er foreløpig uberørt av menneskehender. Cachen har ikke hatt besøk siden jeg plasserte ut denne reisenissen, så det er vel ikke så mye mer å forvente
Minsta på 12 skal ut og finne sin første cache i dag, så det kan jo hende hun setter en TB i omløp
Kven veit ...
Hei, det blir litt "fristende" når du oppgir det unike tagnummeret på din TB. En god regel er å ikke gjøre det overfor alle og en hver...hold den hemmelig til de som faktisk ser den. Lover selvsagt å kikke etter din TB om jeg skulle være på de kanter en gang....
Dette var vel refeansekoden fra nett og ikke den unike koden på brikken?avigerus skrev:Hei, det blir litt "fristende" når du oppgir det unike tagnummeret på din TB. En god regel er å ikke gjøre det overfor alle og en hver...hold den hemmelig til de som faktisk ser den. Lover selvsagt å kikke etter din TB om jeg skulle være på de kanter en gang....
For noen år siden var det så mange TBer i omløp at folk ble litt lei og derfor ikke gadd å ta med videre.
Tror at TBer må være "litt" uvanlig å finne om det skal ha interesse.
Men det skal ikke være til hinder i å legge ut nye, bare ikke for mange.
Med unger er det ekstra moro å kunne følge med hvor TBen vandrer, så lykke til med TB for 12åringen
Tror at TBer må være "litt" uvanlig å finne om det skal ha interesse.
Men det skal ikke være til hinder i å legge ut nye, bare ikke for mange.
Med unger er det ekstra moro å kunne følge med hvor TBen vandrer, så lykke til med TB for 12åringen
Otto Milvang
torge skrev:Dette var vel refeansekoden fra nett og ikke den unike koden på brikken?avigerus skrev:Hei, det blir litt "fristende" når du oppgir det unike tagnummeret på din TB. En god regel er å ikke gjøre det overfor alle og en hver...hold den hemmelig til de som faktisk ser den. Lover selvsagt å kikke etter din TB om jeg skulle være på de kanter en gang....