Geokapernes Kapercoin 2013 med motiv fra Sørlandsbanens åpning og Geokaperne fra Agders logo. Tre valører. Antikk gull (kun for medlemmer), Antikk sølv og kopper.
Prisen blir kr.100 pr. coin og jeg kommer til å ta med på de første eventene på Agder. De kan også bestilles med å sende meg en mail eller en PM.
Angi antall og valør. Antikk gull selges kun til medlemmer av Geokaperne fra Agder.
Kapercoin 2013
Re: Kapercoin 2013
Får ikke opp bildet i Tapatalk. Gal adresse?
Hmmm, Vises ikke her heller, hvorfor vet jeg ikke,BosseG skrev:Får ikke opp bildet i Tapatalk. Gal adresse?
adressen er rett. viser til filen på dropboks. Den åpner hvis du høryeklikker og velger åpne i ny fane.
Jeg la inn bildet over, det skal viseingsve skrev:Hmmm, Vises ikke her heller, hvorfor vet jeg ikke,BosseG skrev:Får ikke opp bildet i Tapatalk. Gal adresse?
adressen er rett. viser til filen på dropboks. Den åpner hvis du høryeklikker og velger åpne i ny fane.
Edit: Nå viser det ikke lenger, hmmm, ser ut som DropBox er litt smartere enn jeg ønsket. Ikke bare gjemmer de URL til bildene, men de skifter den også...
Sikkert bedre med link: https://www.dropbox.com/sh/cq9yguj9gu9e ... G_3010.JPG
Takker:-)thomfre skrev:Jeg la inn bildet over, det skal viseingsve skrev:Hmmm, Vises ikke her heller, hvorfor vet jeg ikke,BosseG skrev:Får ikke opp bildet i Tapatalk. Gal adresse?
Edit: Nå viser det ikke lenger, hmmm, ser ut som DropBox er litt smartere enn jeg ønsket. Ikke bare gjemmer de URL til bildene, men de skifter den også...
Sikkert bedre med link: https://www.dropbox.com/sh/cq9yguj9gu9e ... G_3010.JPG
Har sendt bestilling på 2 st med PM, men glemte å oppgi at jeg ønsker 1 i sølv og en i bronse.
Flotte Kapercoin kom i posten idag. Takker!
OKBosseG skrev:Har sendt bestilling på 2 st med PM, men glemte å oppgi at jeg ønsker 1 i sølv og en i bronse.
Posten kom i dag (i går) med en spennende liten og tykk konvolutt. To flotte mynter oppi! Takker og bukker og God Jul!