Adventskalendere
Vi kan legge en i Iveland og en på Birkeland, dato er når det passer inn.
Er også mye mulig vi kan bidra med et par i Flekkefjord området hvis ønskelig.
Er også mye mulig vi kan bidra med et par i Flekkefjord området hvis ønskelig.
Re: Adventskalendere
Jeg bidrar gjerne med tre-fire stykker til den i Kristiansand, samme hvilke dager, bare jeg får beskjed om noen i god tid. Tenker 3 stk. i Kristiansand og eventuelt en i Lillesand.
Jeg ønsker å bidra med en 1. desember (1. søndag i advent) i Kr.sand, som da kommer i Kaperjul, i tillegg til 24. desember. Cachen har tematikk knyttet til denne datoen.
Ellers legger jeg opp til et bidrag på omkring fem cacher til Christmassand; legger gjerne ut finalen der også (så kommer begge finalecacher i Kr.sand), resten er ikke knyttet til dato og vil fylles inn i kalenderen etter andres påmeldinger. Den ene bør dog være på en lørdag. Samtlige cacher ser ut til å komme i sentrale deler av Kr.sand.
Ellers legger jeg opp til et bidrag på omkring fem cacher til Christmassand; legger gjerne ut finalen der også (så kommer begge finalecacher i Kr.sand), resten er ikke knyttet til dato og vil fylles inn i kalenderen etter andres påmeldinger. Den ene bør dog være på en lørdag. Samtlige cacher ser ut til å komme i sentrale deler av Kr.sand.
Hjemmesiden for Christmassand er nå klar: http://www.gcinfo.no/?q=node/133
Det er bare å melde seg på her på forumet!
Det er bare å melde seg på her på forumet!
Vi ønsker å legge 13 desember siden det er johannes sin bursdag.
Birkenes kommune.
Birkenes kommune.
Da er det registrert! Har dere ønsker om å legge ut flere, er det bare å komme med dato!
Jeg legger gjerne ut 4., 10., 17. og 20. Regner med at tre av de kommer i Kristiansand og en i Lillesand, men har ikke helt bestemt rekkefølgen. Jeg kan komme tilbake med fordeling av dette om nødvendig.
Jeg kan gjerne bidra med et par cacher i kalenderen. 5. og 16. desember vil passe meg fint. Begge cachene vil være i Kristiansand.
Da er det registrert! Fortsatt mange ledige dager å fylle!
Er forresten ikke registrert med mitt ønske om bidrag til 1. desember i Kaperjul. Regner dog med at den dagen er full nå, så den cachen vil etter alt å dømme bli publisert utenom noen av kalendrene.
Er forresten ikke registrert med mitt ønske om bidrag til 1. desember i Kaperjul. Regner dog med at den dagen er full nå, så den cachen vil etter alt å dømme bli publisert utenom noen av kalendrene.
Vi skal da få på plass en i Kristiansand ved å strekke antallet litt pr. helg. Hofstad er registrert med Kristiansand den 1/12Hofstad skrev:Da er det registrert! Fortsatt mange ledige dager å fylle!
Hjemmesiden for Kaperjul 2013 er nå klar og dere kan se påmeldingene så langt.
Som dere ser mangler vi fortsatt noen, og spesielt i aust
Kaperjul 2013
Som dere ser mangler vi fortsatt noen, og spesielt i aust
Kaperjul 2013
Flott! Saken er som sagt den at cachen ikke passer noen av de andre dagene.ingsve skrev: Vi skal da få på plass en i Kristiansand ved å strekke antallet litt pr. helg. Hofstad er registrert med Kristiansand den 1/12
Ser ut som det er godt med påmeldinger til Kaperjul. Jeg sliter foreløpig med å få inn påmeldinger til Christmassand, selv om jeg har snakket med flere som ønsker å bidra. Teller jo ikke når jeg ikke får påmeldinger enten her eller på mail!
Jeg kan sikkert legge ut en til i ChristmassandHofstad skrev:Flott! Saken er som sagt den at cachen ikke passer noen av de andre dagene.ingsve skrev: Vi skal da få på plass en i Kristiansand ved å strekke antallet litt pr. helg. Hofstad er registrert med Kristiansand den 1/12
Ser ut som det er godt med påmeldinger til Kaperjul. Jeg sliter foreløpig med å få inn påmeldinger til Christmassand, selv om jeg har snakket med flere som ønsker å bidra. Teller jo ikke når jeg ikke får påmeldinger enten her eller på mail!
Hei!
Robert&Anita her. Vi vil gjerne legge en cache i Kristiansand kommune / Tveit den 23.12. (Roberts bursdag. )
Mvh
Robert & Anita
Robert&Anita her. Vi vil gjerne legge en cache i Kristiansand kommune / Tveit den 23.12. (Roberts bursdag. )
Mvh
Robert & Anita
Det er åtte ledige datoer før Christmassand er fulltegnet. Det er bare å melde seg på!
Kristiansandsregionens adventskalender - Christmassand 2013
Kristiansandsregionens adventskalender - Christmassand 2013