Heia Haugaland :-)
Endeleg, her er forumet vårt!
Håpar det vert brukt mykje.
- Mr.Jacobsen
- Bruker
- Sted:Haugesund
Re: Heia Haugaland :-)
Nå må vi bare bruke det flittig
Gratulerer til Haugalandet med eget forum!
Jeg kommer til å følge med her neste gang jeg skal til området. Kanskje jeg finner noen som har lyst til å bli med meg på jakt etter noen cacher? Ved forrige besøk støvsugde jeg Haugesund sentrum, men det var noen luringer jeg ikke fant... Og noen fristende cacher som lå litt for langt unna.
Jeg kommer til å følge med her neste gang jeg skal til området. Kanskje jeg finner noen som har lyst til å bli med meg på jakt etter noen cacher? Ved forrige besøk støvsugde jeg Haugesund sentrum, men det var noen luringer jeg ikke fant... Og noen fristende cacher som lå litt for langt unna.
Dette var gode nyheter!! Då kan eg få utløp for mine frustrasjoner over brakebusker og anna sjit som me Haugalandinger gjemmer boksene i...
You can get score highest marks in OG0-091 braindumps exam using College of the Holy Cross and COMPTIA which are prepared by top certified professionals, University of Pennsylvania wireless training; both are marvelous in their Facebook