10 cachetyper, 6 juli 2013 ?
Hører ryktene sier noe om 10 cachetyper den 6 juli 2013 .
Jeg skal ihvertfall prøve å komme på begge eventene denne dagen.
Kanskje jeg også klarer flere enn de 6 cachetypene på en dag, som jeg har nå.
TIME WILL SHOW
Argon18
Jeg skal ihvertfall prøve å komme på begge eventene denne dagen.
Kanskje jeg også klarer flere enn de 6 cachetypene på en dag, som jeg har nå.
TIME WILL SHOW
Argon18
Re: 10 cachetyper, 6 juli 2013 ?
Mikro Midas og jeg har planer om å ta utfordringen. Vi kjører opp til Hafjell og overnatter der til lørdag. Dagen etter står tidlig opp for å starte med webcam cachen der og avslutter med den virituelle i Moss.
Om noen ønsker å slå følge til Hafjell og starte der, er dere hjertelig velkomne til det!
Andre cachetyper (for utenom eventet og CITO´n) vil vel variere for de fleste da.
Om noen ønsker å slå følge til Hafjell og starte der, er dere hjertelig velkomne til det!
Andre cachetyper (for utenom eventet og CITO´n) vil vel variere for de fleste da.
Jeg tror jeg står over webcam'en og går for 9 typer istedet. Jeg hadde planer om å ta 6 av dem rundt Oppegårdstjernet. Kanskje vi treffer noen i samme ærend der...?
- Raggsokk
Bare for å nevne det.
Jeg har: Regular, Multi, Mystery, Earth, Letterbox og Event på / ved Høvikvollen (En Wherigo jobber jeg med)
TeamNilsen har Cito Event ved Lierstranda.
Så mulighetene for noen ulike typer bør være tilstede.
Jeg har: Regular, Multi, Mystery, Earth, Letterbox og Event på / ved Høvikvollen (En Wherigo jobber jeg med)
TeamNilsen har Cito Event ved Lierstranda.
Så mulighetene for noen ulike typer bør være tilstede.
Du gidder ikke å lage et mega-event også med det samme du er i gang?
- Raggsokk
Joda, om du og 499 andre melder dere på mitt sommerferiestart event så blir det MegaRaggsokk skrev:Du gidder ikke å lage et mega-event også med det samme du er i gang?
Det er ikke meg det står på, men alle potensielle deltagere.
Nei, det kan vi ikke gjøre, for da mister vi jo det vanlige eventet!
Men jeg regner med at du går med på følgende avtale: Hvis du får Mega-status på sommerferieeventet forplikter du deg til å arrangere et annet, vanlig event til, samme dag.
Men jeg regner med at du går med på følgende avtale: Hvis du får Mega-status på sommerferieeventet forplikter du deg til å arrangere et annet, vanlig event til, samme dag.
- Raggsokk
Utfordringen er akseptertRaggsokk skrev:Nei, det kan vi ikke gjøre, for da mister vi jo det vanlige eventet!
Men husk 15 dagers fristen
Blir det MEGA event denne dagen, skal jeg jaggu meg starte dagen på Hafjell
Den støtter jeg fullt ut! Kom igjen nå folkens, bare 488 igjen!
- Raggsokk
Jeg flytter tråden ut fra Buskerud knappen, og vips har vi MEGA event
Hvordan skal man få tid til 8 andre cachertyper om man skal på 3 eventer?
Her gjelder det å se muligheter, ikke begrensninger !EiFlei skrev:Hvordan skal man få tid til 8 andre cachertyper om man skal på 3 eventer?
Bruker du 2 timer på hvert event, blir det 6 timer til sammen. Da er det fortsatt 18 timer igjen av døgnet
til forflytning, løsing av mystery, utregninger på multi, stempling på letterbox osv. osv. osv.
6 juli 2013 er på en lørdag; jeg får ihvertfall lov å være oppe lenge på lørdager
Beste hilsen
Argon18
Kan dere ikke flytte hele opplegget til Thessaloniki, Hellas, og utsette en dag? Så kan jeg óg delta...
Hvordan får dere til ti?
Trad, multi, mystery, letterbox, earthcache, event, cito, webcam, Whereigo og ????
typiskt at jeg allerede har tatt webcamcachen på Hafjell
Trad, multi, mystery, letterbox, earthcache, event, cito, webcam, Whereigo og ????
typiskt at jeg allerede har tatt webcamcachen på Hafjell