Dødt forum...

Svar
Brukeravatar
eikerkongen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:20
Registrert:tor 01 sep 2011 06:19
Dødt forum...

Legg inn av eikerkongen » tor 03 des 2015 22:56

Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Synd, det virker rimelig ekskluderende for oss som ikke ønsker å være Facebook-slaver.
:roll:

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Dødt forum...

Legg inn av thomfre » fre 04 des 2015 10:02

eikerkongen skrev:Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Synd, det virker rimelig ekskluderende for oss som ikke ønsker å være Facebook-slaver.
:roll:
Det er nok dessverre slik det er ja. Men man kan snu det andre veien også, og si at forumet er ekskluderende for de som ikke ønsker å bruke det...

Men det er jo bare å prøve å lage aktivitet selv, så tar det seg kanskje litt opp igjen :)
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
eikerkongen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:20
Registrert:tor 01 sep 2011 06:19

Re: Dødt forum...

Legg inn av eikerkongen » fre 04 des 2015 22:48

thomfre skrev:
eikerkongen skrev:Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Synd, det virker rimelig ekskluderende for oss som ikke ønsker å være Facebook-slaver.
:roll:
Det er nok dessverre slik det er ja. Men man kan snu det andre veien også, og si at forumet er ekskluderende for de som ikke ønsker å bruke det...

Men det er jo bare å prøve å lage aktivitet selv, så tar det seg kanskje litt opp igjen :)
Sukk... Uansett, takk for svar, thomfre!

Hvammen
Bruker
Bruker
Innlegg:116
Registrert:søn 10 jul 2011 17:39

Re: Dødt forum...

Legg inn av Hvammen » lør 05 des 2015 18:53

Må innrømme at jeg er altfor sjelden innom selv. Kanskje bare noen få ganger i uka, men stort sett er det jo ikke noen nye innlegg her, så det blir jo selvforsterkende hvor lite jeg er innom..

Brukeravatar
Viking_Princess
Bruker
Bruker
Innlegg:250
Registrert:tor 23 jun 2011 20:56
Sted:Hedmark

Re: Dødt forum...

Legg inn av Viking_Princess » man 11 jan 2016 17:56

Er selv også mest innom face, her er jeg bare noen ganger i uka, hvis jeg husker det.
Egentlig synd, da forumet er veldig fint, likte meg veldig godt her før det tok helt av på facebook :)
Men som det er sagt over her, hvis man poster selv, så vil nok fler og fler svare, og det blir kanske litt mer liv i leiren? :)
Bilde

Svar