Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Synd, det virker rimelig ekskluderende for oss som ikke ønsker å være Facebook-slaver.
Dødt forum...
Re: Dødt forum...
Det er nok dessverre slik det er ja. Men man kan snu det andre veien også, og si at forumet er ekskluderende for de som ikke ønsker å bruke det...eikerkongen skrev:Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Synd, det virker rimelig ekskluderende for oss som ikke ønsker å være Facebook-slaver.
Men det er jo bare å prøve å lage aktivitet selv, så tar det seg kanskje litt opp igjen
- eikerkongen
- Nybegynner
Sukk... Uansett, takk for svar, thomfre!thomfre skrev:Det er nok dessverre slik det er ja. Men man kan snu det andre veien også, og si at forumet er ekskluderende for de som ikke ønsker å bruke det...eikerkongen skrev:Er det slik at all aktivitet foregår på Facebook og at dette er grunnen til at det regionale forumet i Buskerud ikke har vært brukt siden februar 2015?
Men det er jo bare å prøve å lage aktivitet selv, så tar det seg kanskje litt opp igjen
Må innrømme at jeg er altfor sjelden innom selv. Kanskje bare noen få ganger i uka, men stort sett er det jo ikke noen nye innlegg her, så det blir jo selvforsterkende hvor lite jeg er innom..
- Viking_Princess
- Bruker
- Sted:Hedmark
Er selv også mest innom face, her er jeg bare noen ganger i uka, hvis jeg husker det.
Egentlig synd, da forumet er veldig fint, likte meg veldig godt her før det tok helt av på facebook
Men som det er sagt over her, hvis man poster selv, så vil nok fler og fler svare, og det blir kanske litt mer liv i leiren?
Egentlig synd, da forumet er veldig fint, likte meg veldig godt her før det tok helt av på facebook
Men som det er sagt over her, hvis man poster selv, så vil nok fler og fler svare, og det blir kanske litt mer liv i leiren?