Nye cacher på Burud Cito

For annonsering av eventer og fellesturer, og for dem som vil på tur og ønsker reisefølge.
Svar
the strandums
Junior
Junior
Innlegg:73
Registrert:ons 05 mar 2008 08:27
Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av the strandums » søn 04 mai 2014 14:52

Noen av dere som var på Burud Cito og fant Wherigo og Lettebox cachene som ble 'publisert' der?
Tenkte å logge disse fant finner de ikke som publisert.. Noen som vet om disse er reelle ?

Grunnet dårlig tid satset jeg alt på denne wherigoen ift antall cachetyper på en dag.. uten denne har jeg bare 9 :-(

Strandum

henrikvd
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:tir 18 jun 2013 09:22

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av henrikvd » søn 04 mai 2014 15:53

De er sendt inn for godkjenning, men har ikke blitt publisert enda. Kommer nok ila. et par dager.

the strandums
Junior
Junior
Innlegg:73
Registrert:ons 05 mar 2008 08:27

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av the strandums » søn 04 mai 2014 16:07

Supert..
Må bare avvente videre logging da.. må jo ha de i riktig rekkefølge..

the strandums
Junior
Junior
Innlegg:73
Registrert:ons 05 mar 2008 08:27

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av the strandums » tir 06 mai 2014 11:44

Da er Wherigo cachen publisert..
Venter på Letterboxen :-)

zebastinio
Junior
Junior
Innlegg:51
Registrert:søn 17 apr 2011 19:45

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av zebastinio » tir 06 mai 2014 18:23

Jeg syns at om man skal dele ut lapper med koordinater til cacher på eventer så bør det være avklart med reviewer på forhånd. Cachen bør være godkjent og låst for den datoen eventet skal være. Grenlandsmafiaen publiserte en cache på sitt event og den var ute i løpet av en timer etter eventet.
Bilde

Bilde

Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Innlegg:1131
Registrert:ons 17 jun 2009 18:56
Sted:Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av sven-egil » ons 07 mai 2014 10:37

zebastinio skrev:Jeg syns at om man skal dele ut lapper med koordinater til cacher på eventer så bør det være avklart med reviewer på forhånd. Cachen bør være godkjent og låst for den datoen eventet skal være. Grenlandsmafiaen publiserte en cache på sitt event og den var ute i løpet av en timer etter eventet.
Ikke alltid det lar seg gjøre, husk foresten at det ikke en noen plikt å besøke/logge en Geocache, men et tilbud.

Om det ikke passer deg å vente, kan du jo avstå fra å besøke/logge cachen(e).

Som en av utleggerne på cito eventet må jeg jo bare beklage at vi forsøkte å gi et tilbud til de som ønsket det.

Dessverre har det tilbudet medført sure SMS, sure p.m., sure og agresive e-poster og innlegg både her og på tryneboka.

Slik responsen fra enkelte er- særlig via e-post meldinger, er det best å ikke publisere noen cacher på eventer, i tilfelle et eller annet skulle komme for tidlig eller for sent.
Bilde Bilde Bilde

kro8
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:11
Registrert:man 07 okt 2013 15:25

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av kro8 » ons 07 mai 2014 12:20

Jeg vil si at eventet og cachene var en super start på dagen. Jeg har all verdens tid til å vente littegrann.

Takk for eventet og cachene!

Sent from my C6903 using Tapatalk

zebastinio
Junior
Junior
Innlegg:51
Registrert:søn 17 apr 2011 19:45

Re: Nye cacher på Burud Cito

Legg inn av zebastinio » ons 07 mai 2014 12:21

Jeg syns disse diskusjonene både her og på facebook har tatt helt av. Noen tar ting alt for personlig også og er ikke i stand til å tåle konstruktiv kritikk. Jeg er klar over at det er frivillig å logge cacher, og at det er frivillig å legge ut. Jeg er også klar over at det er veldig mange som er opptatt av statistikk og rekorder. Det har også kommet masse challenge cacher som krever at visse kriterier er oppfylt. Når det da ble litt usikkerhet for om cachene skulle bli publisert eller ikke er det grunn for å forsikre seg om hva som er fakta. Det handler ikke om å være misfornøyd med utleggerne. Personlig så er jeg veldig glad for de cachene som kom i forbindelse med eventet, og det er også reflektert i loggene mine. Men likevel så må det være lov å komme med konstruktiv kritikk hvis det er grunn for det.

Cachene har kommet, de er logget og jeg er ferdig med det og klar for neste utfordring.
Kan vi alle være venner nå? ^^
Bilde

Bilde

Svar