Norges første Megaevent

For annonsering av eventer og fellesturer, og for dem som vil på tur og ønsker reisefølge.
Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:
Re: Norges første Megaevent

Legg inn av thomfre » ons 05 feb 2014 08:14

Mega-Event status upgrade requests must be submitted at least eight weeks prior to the event. A decision will be made 4 weeks in advance of the event. Events will not be upgraded to Mega-Event after the event has taken place. On rare occasions, a last minute decision may be made by Geocaching HQ to upgrade an event to Mega status. This is done at the sole discretion of Geocaching. Last minute Mega-Event upgrades only allow the event organizer the use of the Mega-Event icon and do not come with the other benefits of obtaining Mega-Event status. This will ensure that we have time to properly prepare for, promote, and support your event. If Mega-Event status is awarded to your event, Geocaching HQ will change the geocache type on the cache page and all geocachers who log their attendance on Geocaching.com will be credited with a Mega-Event icon. We will not award Mega status to events that have already taken place.
Legg spesielt merke til
On rare occasions, a last minute decision may be made by Geocaching HQ to upgrade an event to Mega status
Så helt svart ser det vel ikke ut..?
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av Raggsokk » ons 05 feb 2014 11:57

Jeg la merke til den, men det er regelen jeg er uenig i, ikke unntaket. Fint at det finnes en mulighet men "rare occasion" høres litt lite ut for meg. Dessuten er det oppgradering på bakgrunn av antall 'Attended' jeg primært er ute etter (siden mange bare dukker opp uten å melde seg på først), og det nektes eksplisitt i siste setning.

Men nå er vel ikke dette tråden for å diskutere denne regelen, og vi kommer uansett ingen vei med den, så jeg legger ballen død. Vi kan jo heller ta opp diskusjonen den dagen det blir aktuelt i Norge; foreløpig er ikke mai-eventet lenger enn snaut 300 påmeldte heller... selv det jo er en god flokk ville det ikke holdt til mega-status på egne ben ennå. Spent på å se utviklingen når det nærmer seg!
- Raggsokk

Bilde

E-Lie
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:man 04 jul 2011 14:46

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av E-Lie » søn 09 feb 2014 00:54

Akkurat nå er det 310 will attend og siste loggen indikerer to-tre deltagere. Slik er det med mange av loggene nedover. jeg vil gjette på at det pt er bortimot 400 nick og det er over 10 uker igjen. Tror de fint greier å få nok til mega.

Brukeravatar
Cervis Venator
Junior
Junior
Innlegg:51
Registrert:man 03 sep 2012 08:04

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av Cervis Venator » søn 09 feb 2014 22:13

Bare for å gjøre dere oppmerksom på eventet i Oslo. Det er publisert som et megaevent
Cervis Venator
Geocaching.com Volunteer Cache Reviewer

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av maristua » søn 30 mar 2014 16:15

Etter å ha vært på et event i Tromsø i dag og snakket med folk om MEGA eventet i Oslo har vi bestemt oss for å reise nedover. Vi satser på å få med oss de 5 eventene som er i Oslo den helga. Vi gleder oss :D
Bilde

Brukeravatar
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg:198
Registrert:lør 29 des 2007 10:40
Sted:Haugesund

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av Mr.Jacobsen » man 31 mar 2014 22:17

Så hyggelig. Blir kjekt å treffe deg igjen.
Bilde

Brukeravatar
saltaj
Junior
Junior
Innlegg:90
Registrert:ons 28 aug 2013 08:41
Sted:Hvaler

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av saltaj » tir 01 apr 2014 13:08

får klare meg med minieventet GC4YYPH, trur jeg...
Bilde Bilde

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av maristua » tir 01 apr 2014 13:44

Mr.Jacobsen skrev:Så hyggelig. Blir kjekt å treffe deg igjen.
Det blir hyggelig å treffe deg og alle andre i Grenlandsmafiaen igjen. Det begynner å bli noen årsiden vi var i Bergen.
Bilde

2v
Bruker
Bruker
Innlegg:289
Registrert:ons 27 feb 2008 20:24

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av 2v » ons 23 apr 2014 16:06

Kollektivtransport i Oslo

Eg planlegg å kjøpa billett for fleire dagar. Dette gjeld "ny" billett, eg har ingen "konto" som kan fyllast.

- Er det éin billett som dekkjer alle typar transport (trikk, buss, bane, ...)
- Kvar er det lurast å kjøpa billetten? (Internett, Oslo S, ...)

Brukeravatar
ybysos
Junior
Junior
Innlegg:64
Registrert:fre 03 mai 2013 16:56
Sted:Oslo

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av ybysos » ons 23 apr 2014 19:00

2v skrev:Kollektivtransport i Oslo

Eg planlegg å kjøpa billett for fleire dagar. Dette gjeld "ny" billett, eg har ingen "konto" som kan fyllast.

- Er det éin billett som dekkjer alle typar transport (trikk, buss, bane, ...)
- Kvar er det lurast å kjøpa billetten? (Internett, Oslo S, ...)

Hos ruter er det én billett for både trikk, tog, buss, ferge (unntatt til Bygdøy) og t-bane. Denne gjelder innen hele Oslos grenser, altså til Lørenskog østover og Lysaker i vest.

24-timerskort koster kr 90, ukeskort koster kr 230. Begge disse får du kjøpt både via app'en og på billettautomatene som står overalt i byen.
Young Body, Young Spirit, Old Soul

2v
Bruker
Bruker
Innlegg:289
Registrert:ons 27 feb 2008 20:24

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av 2v » ons 23 apr 2014 21:34

Takk [:)]

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av bjorges » tir 29 apr 2014 21:52

Last ned NSBs app, og kjøp billetter for Oslo der.
Bare skriv fra Oslo til Oslo hvis du skal kjøpe enkeltbillett :)

Alternativ har du Ruters app.
Bilde

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av mamoreb » tor 01 mai 2014 14:09

Jeg har aldri vært på megaevent før, og lurer litt på hvordan det blir. Det meste vil jeg sikkert oppdage når jeg er der!

Mest lurer jeg på om det kommer til å bli mulighet til å se/bytte geocoiner der. Jeg har en liten samling, spesielt av norske geocoiner, og jeg har også en boks med byttecoiner. Kommer det andre med lignende interesser til megaeventet, og klarer vi å finne hverandre? Eller er det bedre å la disse kiloene ligge igjen hjemme? :)
Bilde

utpaaturaldrisur
Bruker
Bruker
Innlegg:133
Registrert:lør 21 nov 2009 20:18

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av utpaaturaldrisur » tor 01 mai 2014 16:31

mamoreb skrev:Jeg har aldri vært på megaevent før, og lurer litt på hvordan det blir. Det meste vil jeg sikkert oppdage når jeg er der!

Mest lurer jeg på om det kommer til å bli mulighet til å se/bytte geocoiner der. Jeg har en liten samling, spesielt av norske geocoiner, og jeg har også en boks med byttecoiner. Kommer det andre med lignende interesser til megaeventet, og klarer vi å finne hverandre? Eller er det bedre å la disse kiloene ligge igjen hjemme? :)
Jeg har heller ikke vært på Megaevent før, men jeg har blitt bedt om å stille med bord til å plassere/bytte GC/TB'er på, så det er i hvert fall et sted å gjøre av med bytteting. Og jeg tar med meg to, så blir i hvert litt på bordet :)

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: Norges første Megaevent

Legg inn av Smort78 » fre 02 mai 2014 05:31

Ja, da kan jo jeg ta med meg noen coiner også...

Svar