Flere som vil på tur i Oslo-området?

For annonsering av eventer og fellesturer, og for dem som vil på tur og ønsker reisefølge.
Team eika
Bruker
Bruker
Innlegg:211
Registrert:tir 30 aug 2011 20:06
Re: Flere som vil på tur i Oslo-området?

Legg inn av Team eika » lør 05 okt 2013 20:02

Det var vel en ufin vri, finne venner på forumet, for så å flytte hele greiene over til facebook, og på toppen av det hele stenge for nye medlemmer.
Nei en skal ikke bli forundret i disse dager.

Brukeravatar
Hemal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:5
Registrert:man 06 mai 2013 08:11
Sted:Oslo

Re: Flere som vil på tur i Oslo-området? AVSLUTTET

Legg inn av Hemal » lør 05 okt 2013 22:31

Jeg kan godt forklare litt bedre hvorfor jeg stenger denne tråden. Denne tråden startet jeg for 5 måneder siden, og det var ment som en aktuell forespørsel - ikke som en evig invitasjon.
Grunnen til at jeg foretrekker Facebook er fordi jeg kjenner Facebook godt og liker de løsningene som er der, og som jeg (foreløpig) ikke har funnet her på gcinfo. Altså et rent funksjonelt valg.

Etter hvert som Facebook-gruppen vokste fant jeg ut at jeg ikke ville konkurrere med den åpne Oslo-gruppen, for det er ikke vits i å ha 2 grupper med omtrent samme formål. Derfor lukket jeg gruppen da den hadde ca 20 personer, og videre rekruttering skjer via de som allerede er i gruppen. Da både slipper jeg selv å følge opp de nye som vil innmeldes, og vi forblir en tett og aktiv gjeng.

Til de som gjerne vil bli medlem sånn i etterkant så kan jeg tipse om at man kan ta en titt på de som besvarte innlegget mitt (her på gcinfo), og hvis man kjenner noen av dem så er det alltid mulig å spørre om de kan legge en til i gruppen.

Hvis det er noe mer som framstår som uklart eller ufint, så er det bare å spørre, gjerne på PM.
:)
Bilde

Flo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:lør 26 jul 2014 20:06

Re: Flere som vil på tur i Oslo-området?

Legg inn av Flo » lør 26 jul 2014 20:19

Ser at denne tråden er blitt stengt...

Har vært inne på geocaching gruppen for både Norge og Oslo en liten stund nå, det virker ikke som om det er veldig mange som søker etter andre å dra på cachetur med. Kanskje fordi at mange allerede kjenner hverandre?

Jeg har nylig blitt bitt av cachingbasillen og hadde likt å kunne gå turer sammen med andre også :-)

Svar