Geocoin, krøll med logging.

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
Catta1977
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:7
Registrert:tor 10 okt 2013 22:11
Geocoin, krøll med logging.

Legg inn av Catta1977 » lør 02 apr 2016 22:45

I dag klarte jeg og rote det skikkelig til for meg. Jeg fant en coin i en Cache, når jeg kommer hjem så logger jeg den, men den er ikke i cachen så jeg "grabber" den fra tidliger eier. Han har logget at han har tatt den, men skriver i teksten at han har lagt den ved vannet. Etter at han har gjort det og jeg har logget, går han inn og endrer på den, da "grabber" han den fra meg igjen og nå er loggen i alle fall helt feil. Etter litt meldinger med "ny" eier finner han ut av det og får lagt den igjen i cachen, og jeg går inn og logger den ( her går det litt raskt....) for det var jo ikke den cachen jeg fant den i........ For å prdne opp så sletter jeg min logg og skriver ett notat at den er hos meg men noe har flyttet den som ikke har logget. Tenkte at jeg skulle gi vedkommende litt tid til å loggen den...... Men hvis jeg nå går inn på den så får jeg ikke logget den, kun lov til å skrive notat. Er det noen mulighet til å rette opp i det ? Nå har jeg ikke fått registrert den på min sporbarliste.

Svar