Event?

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
svartoksen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:9
Registrert:søn 02 aug 2015 20:13
Event?

Legg inn av svartoksen » tor 12 nov 2015 00:10

Jeg reiser inn til storbyen av og til for å studere, og i den forbindelse blir det til at jeg cacher litt.
I dag mens jeg gikk rundt begynte jeg å tenke på at det hadde vært moro å ha en likesinnet eller flere og gå sammen med.
Kan jeg opprette et event for å tiltrekke et mindre antall medcachere for noen timers tur i bykjernen i byen min? Eller er det krav om at eventet må inneholde mer enn at jeg vil være sosial og snakke om og finne cacher?

Tusen takk for svar! :-)

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Event?

Legg inn av pjacklam » tor 12 nov 2015 09:44

svartoksen skrev:Kan jeg opprette et event for å tiltrekke et mindre antall medcachere for noen timers tur i bykjernen i byen min? Eller er det krav om at eventet må inneholde mer enn at jeg vil være sosial og snakke om og finne cacher?
Det er bare å arrangere et event uten noe spesielt tema – når geocachere møtes sånn vil det alltid bli prat om geocaching. Så kjør på! :)
~/.signature: No such file or directory.

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: Event?

Legg inn av maristua » tor 12 nov 2015 19:11

Det er ikke lov å arrangere at man skal finne cacher under et event. Man må dra på cachetur før eller etter eventet.
Bilde

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Event?

Legg inn av pjacklam » man 16 nov 2015 14:59

maristua skrev:Det er ikke lov å arrangere at man skal finne cacher under et event. Man må dra på cachetur før eller etter eventet.
Ja, når jeg leser den opprinnelige postingen igjen nå, skjønner jeg ikke hva jeg har tenkt på da jeg svarte. Det var godt du svarte riktig, for jeg bommet helt – man kan ikke arrangere en cachetur som et event.
~/.signature: No such file or directory.

Svar