Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Her vil man finne informasjon om, og kunne stille spørsmål rundt godkjenning og utlegging av cacher.
Svar
Kozedyret
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:6
Registrert:tor 06 aug 2015 12:36
Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Legg inn av Kozedyret » tor 13 aug 2015 22:29

Hei

Har laget min første cache og lagt ut i dag :-) Mener jeg valgte att den skulle være tilgjengelig for alle, men når jeg bruker den app'en på mobilen så får jeg beskjed om å oppgradere til Premium. Forstår ikke hvorfor. Hvordan kan jeg endre på det?

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Legg inn av maristua » fre 14 aug 2015 06:22

Intro appen viser bare geocacher med D/T kombinasjon opp til 1,5. Skal du se cacher med høyere D/T kombinasjon må du bruke betal appen f.eks
Bilde

2v
Bruker
Bruker
Innlegg:289
Registrert:ons 27 feb 2008 20:24

Re: Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Legg inn av 2v » fre 14 aug 2015 11:13

Ein som er vanleg medlem, kan ikkje sjå cachar som er merkte med "Premium Member Only". Dette gjeld kan hende eigne cachar òg?

Prøv å gå inn på profilen din (geocaching.com/my) i ein nettlesar. Viss du ikkje ser han der, må du nok kontakta ein reviewer.

pjacklam
Senior
Senior
Innlegg:810
Registrert:tir 13 mai 2008 09:39
Sted:Der bekken stilner av og blir til en svart kulp mellom granene

Re: Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Legg inn av pjacklam » lør 15 aug 2015 18:26

Kozedyret skrev:Har laget min første cache og lagt ut i dag :-) Mener jeg valgte att den skulle være tilgjengelig for alle, men når jeg bruker den app'en på mobilen så får jeg beskjed om å oppgradere til Premium. Forstår ikke hvorfor. Hvordan kan jeg endre på det?
Cachen din er ikke bare for premiummedlemmer. Det er altså blitt akkurat slik du valgte.

At appen anbefaler deg å bli premiummedlem, har ingenting med cachen din å gjøre.
~/.signature: No such file or directory.

Kozedyret
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:6
Registrert:tor 06 aug 2015 12:36

Re: Hvordan endre en cache fra premium til offentlig?

Legg inn av Kozedyret » man 17 aug 2015 18:56

Tusen takk for svar :) Ser på PC'en att den ble riktig. Vurderer og bli Premium medlem neste år. Bruker mest GPS i jakten på Cacher, men mobilen er kjekk og ha på impuls turer, får vurdere å betale for app'en etter hvert :)

Svar