Neste linje bør leses med en god dose Humor:
Ser at man bør lage en "Premium only" cache av høy kvalitet, for slike "Vanlige besøkende" kan jo ikke stemme og besøk fra dem drar ned statistikken.
Disse forslagene støtter jeg 100%. Ser at det er mange mystery cacher med få besøk som dominerer i toppen. Jeg skjønner godt at en mystery med vanskelighetsgrad 4* - 5* får score 1.0, men dette er lite verdifull informasjon for de som ikke tenker å bruker timer og dager på å oppgaveløsing. Det er vel heller slik at det er oppgaven/gåten som får favorittpoeng, ikke nødvendigvis turopplevelsen. En filtrert liste som man kan bruke som utgangspunkt for turplanlegging hadde vært verdifull synes jeg. På samme måte som det finnes flere statistikker for "Top 10 - antall funn" hadde det vært fint med noen filtrerte Top 10 favoritt-lister, f.eks.olea skrev: [*] Er det mulig å få inn informasjon om cachetype, vanskelighetsgrad og fylke?
Hvis hensikten med oversikten er at folk skal slippe å måtte pløye gjennom cachebeskrivelser for å finne cachene som er mest verdt et besøk, er dette nyttig informasjon. GC29N14 topper nok listen så snart den blir lest inn på nytt, men for mange er det ganske uinteressant med en 5-stjernes mystery i Hordaland.
[*] Er det mulig å få fylkesvis oversikt?
Bare sånn at det blir enklere å finne frem til de beste cachene der jeg er?[/list]
Dette er diskutert tidligere i denne tråden.Steinar skrev:Jeg lurer på hvordan favoritt-statistikken oppdateres, siden "Isfossen ved Bjørntjernet" (GC2NCDE) ikke har kommet med på lista?