presentasjon av geocaching

Alt om geocaching
okvalle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:11
Registrert:fre 09 mai 2008 12:06
presentasjon av geocaching

Legg inn av okvalle » lør 20 sep 2008 23:14

Jeg har akkurat introdusert 10-12 speiderledere til geocaching. Jeg prøvde å finne noe matriale jeg junne bruke, men fant bare en canadisk (Atlantic Canada Geocaching Association) powerpoint presentasjon jeg følte var god nok. Jeg savner noe som er norsk/nordisk, som er mer passende våre forhold. Er det noen som ligger inne med noe slikt, og er villige til å dele med oss andre?
Hvordan gjør dere det, når flere skal introduseres til geocaching?
okvalle

Bilde
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av avigerus » lør 20 sep 2008 23:50

Jeg har et lite ppt.-presentasjon som jeg bruker . Den er på norsk, og med både bilder og plansjer... desverre, så er "fila" litt for stor til å bare maile over, men gi meg din adresse på PM så skal jeg se om jeg ikke kan brenne ut en cd og sende deg en kopi? Er på vei til nord-norge, så gi meg minst en uke eller to, da...
Bilde

okvalle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:11
Registrert:fre 09 mai 2008 12:06

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av okvalle » man 22 sep 2008 11:40

Takk for det. Jeg har sendt PM
okvalle

Bilde
Bilde

Brukeravatar
nopussy
Bruker
Bruker
Innlegg:207
Registrert:lør 16 feb 2008 11:06
Sted:Dokka
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av nopussy » man 29 sep 2008 21:48

okvalle skrev:Jeg har akkurat introdusert 10-12 speiderledere til geocaching. Jeg prøvde å finne noe matriale jeg junne bruke, men fant bare en canadisk (Atlantic Canada Geocaching Association) powerpoint presentasjon jeg følte var god nok. Jeg savner noe som er norsk/nordisk, som er mer passende våre forhold. Er det noen som ligger inne med noe slikt, og er villige til å dele med oss andre?
Hvordan gjør dere det, når flere skal introduseres til geocaching?

Har laget en "3 bretter" i forbindelse med at vi hadde stand på en lokal festival. Kan sende over denne på PDF hvis jeg får ei mailadresse....
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av tomahg » tir 30 sep 2008 06:38

nopussy skrev:Har laget en "3 bretter" i forbindelse med at vi hadde stand på en lokal festival. Kan sende over denne på PDF hvis jeg får ei mailadresse....
Kanskje denne kunne legges ut på gcinfo.no også...?

Brukeravatar
bjorges
Senior
Senior
Innlegg:1472
Registrert:ons 21 nov 2007 08:26
Sted:Molde
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av bjorges » tir 30 sep 2008 07:50

Det kan den nok :)
Bilde

Brukeravatar
nopussy
Bruker
Bruker
Innlegg:207
Registrert:lør 16 feb 2008 11:06
Sted:Dokka
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av nopussy » tir 30 sep 2008 22:20

Dere som har forespurt om å få brosjyra vil få denne på mail så snart Telenor får åpnet mailserveren sin igjen. Var visst noe tull mellom dem og min leverandør i kveld...
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as

Qurius
Junior
Junior
Innlegg:89
Registrert:tor 27 des 2007 14:27
Sted:Moss
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av Qurius » man 17 nov 2008 14:53

Last ned og skriv ut fra denne linken http://kjop.webmercs.com/PartDetail.asp ... 9;c:100105

Gratis

Morten
------------------
Morten Karlsen
Qurius
Bilde

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av whoelse » tir 18 nov 2008 14:01

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at i denne folderen står det:

Besøk www.geodepot.no for Geocaching I Norge.

Jeg håper det ikke oppstår forvirring mellom dette og nettstedet til organisasjonen "Geocaching i Norge" som er www.gcinfo.no.

Det er ikke sikkert alle legger merke til omdet står stor eller liten "i" i navnet.
Bilde

Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av solve » tir 18 nov 2008 14:12

Qurius skrev:Last ned og skriv ut fra denne linken http://kjop.webmercs.com/PartDetail.asp ... 9;c:100105

Gratis

Morten

Står da virkelig at det koster 2kr å laste ned, og i tillegg henvises man til en nettbutikk, skjult som infosted for geocaching i norge...

lukter svindel og lureri, IMNSHO.
BildeBilde

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av tomahg » tir 18 nov 2008 14:31

tsolt skrev:
Qurius skrev:Last ned og skriv ut fra denne linken http://kjop.webmercs.com/PartDetail.asp ... 9;c:100105

Gratis

Morten

Står da virkelig at det koster 2kr å laste ned, og i tillegg henvises man til en nettbutikk, skjult som infosted for geocaching i norge...

lukter svindel og lureri, IMNSHO.
Uansett hva som står, så kan man jo laste ned gratis. Kanskje det koster 2 kr å få tilsendt papirutgaven?

Nopussy har en lignende trebretter, bedre tilpasset norske forhold, og med bedre språk. Det hadde vært fint om den kunne offentliggjøres :)

gacrux
Senior
Senior
Innlegg:1098
Registrert:tir 20 nov 2007 22:59
Sted:Langt syd i Oslo
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av gacrux » tir 18 nov 2008 14:33

Qurius (Morten) har hatt sin butikk og infofolder om geocaching lenge før gcinfo.no var påtenkt.
Og du får den gratis i nedlasting, regner med at 2 kr er om du vil ha den i papirutgave, men handler du hos Qurius og spør pent så legger han sikkert med en folder helt gratis om du spør pent :)

Det er hverken svindel eller lureri, men et godt stykke arbeid for å lage en infofolder om geocaching :!:
Otto Milvang

Brukeravatar
solve
Senior
Senior
Innlegg:705
Registrert:man 11 feb 2008 15:18

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av solve » tir 18 nov 2008 15:19

gacrux skrev:Qurius (Morten) har hatt sin butikk og infofolder om geocaching lenge før gcinfo.no var påtenkt.
Og du får den gra tis i nedlasting, regner med at 2 kr er om du vil ha den i papirutgave, men handler du hos Qurius og spør pent så legger han sikkert med en folder helt gratis om du spør pent :)

Det er hverken svindel eller lureri, men et godt stykke arbeid for å lage en infofolder om geocaching :!:

Ok, var ikke lett å skjønne ut ifra teksten på websiden.
greit å få det oppklart iallefall.
BildeBilde

Brukeravatar
nopussy
Bruker
Bruker
Innlegg:207
Registrert:lør 16 feb 2008 11:06
Sted:Dokka
Kontakt:

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av nopussy » tir 18 nov 2008 23:28

tomahg skrev:
tsolt skrev:
Qurius skrev:Last ned og skriv ut fra denne linken http://kjop.webmercs.com/PartDetail.asp ... 9;c:100105

Gratis

Morten

Står da virkelig at det koster 2kr å laste ned, og i tillegg henvises man til en nettbutikk, skjult som infosted for geocaching i norge...

lukter svindel og lureri, IMNSHO.
Uansett hva som står, så kan man jo laste ned gratis. Kanskje det koster 2 kr å få tilsendt papirutgaven?

Nopussy har en lignende trebretter, bedre tilpasset norske forhold, og med bedre språk. Det hadde vært fint om den kunne offentliggjøres :)

Skal sende den over til bjorge..............
Medlem av Landsbycacherne. http://www.rudberg.as

Brukeravatar
Hereabout
Bruker
Bruker
Innlegg:187
Registrert:ons 21 nov 2007 16:24
Sted:Haslum

Re: presentasjon av geocaching

Legg inn av Hereabout » ons 19 nov 2008 20:18

Bjorges? Har du den?

Hvor ligger'n?
Bilde

Svar