<strike>Bryggen</strike>

Forslag til forbedringer, rapportering av feil, driftsmeldinger mm.
Svar
Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Innlegg:486
Registrert:tor 22 nov 2007 12:41
Sted:Bergen
Kontakt:
<strike>Bryggen</strike>

Legg inn av olea » ons 23 jan 2008 12:33

Et kosmetisk problem :)

I går logget jeg en kommentar på Bryggen som da var midlertidig ute av drift. I statistikken kom cachenavnet inn som
<strike>Bryggen</strike>
Det ser litt rart ut, og det virker dessuten litt overraskende at dette problemet ikke har dukket opp før :?:
Bilde

anders99

Re: <strike>Bryggen</strike>

Legg inn av anders99 » ons 23 jan 2008 12:39

olea skrev:Et kosmetisk problem :)

I går logget jeg en kommentar på Bryggen som da var midlertidig ute av drift. I statistikken kom cachenavnet inn som
<strike>Bryggen</strike>
Det ser litt rart ut, og det virker dessuten litt overraskende at dette problemet ikke har dukket opp før :?:
Jeg holder på å forbedre innlesingen, slik at det blir lettere å flytte sidene til et webhotell. Da oppstod denne feilen, men den var så liten at jeg ikke kommer til å gjøre noe med den.

Observerte forøvrig at du la inn en note på noe som burde vært "owner maintenance"?

Brukeravatar
olea
Senior
Senior
Innlegg:486
Registrert:tor 22 nov 2007 12:41
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: <strike>Bryggen</strike>

Legg inn av olea » ons 23 jan 2008 13:07

anders99 skrev:Jeg holder på å forbedre innlesingen, slik at det blir lettere å flytte sidene til et webhotell. Da oppstod denne feilen, men den var så liten at jeg ikke kommer til å gjøre noe med den.
Hadde en mistanke om at du jobbet med å introdusere nye feil, ja :wink:
anders99 skrev:Observerte forøvrig at du la inn en note på noe som burde vært "owner maintenance"?
Man kan bare logge Owner Maintance på egne bokser, så her ble Write note det mest korrekte.
Bilde

anders99

Re: <strike>Bryggen</strike>

Legg inn av anders99 » ons 23 jan 2008 13:21

olea skrev:Hadde en mistanke om at du jobbet med å introdusere nye feil, ja :wink:
Jeg gjør så godt jeg kan, ja... 8)
Man kan bare logge Owner Maintance på egne bokser, så her ble Write note det mest korrekte.

Aha, jeg regnet bare med at det var din egen boks. Så feil kan man ta.

Svar