Ferskingproblemer med funnede cacher

Alt om geocaching
Svar
T-Ducc
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:tir 26 jul 2016 19:27
Ferskingproblemer med funnede cacher

Legg inn av T-Ducc » tir 26 jul 2016 20:01

Har nettopp startet med geocache, og fant et par med min gpsmap 64 st. Disse forsvant da fra listen, som forventet. Jeg leita gjennom menyene for å finne liste over mine funn, men der stod det at det var tomt. Hva har skjedd? Etter noen flyturer i sommer ble sporloggen slettet. Liker ikke å ha alle de gamle strekene over hvor jeg har vært. Slettet jeg samtidig listen med funnede cacher? :oops:

Etter funn av cache, la jeg inn kommentar under. Var jo stolt av funnet. Men kunne ikke se at kommentar ble lagret.
Hvordan kan jeg igjen finne fram til mine funn. Hadde vært mer gøy med den lista (som etterhvert håpes å vokse seg stor) enn med sporstreken som følger mine hverdagslige bevegelser.

Håper på svar

Hvammen
Bruker
Bruker
Innlegg:116
Registrert:søn 10 jul 2011 17:39

Re: Ferskingproblemer med funnede cacher

Legg inn av Hvammen » lør 30 jul 2016 20:15

Koble gps til pc og finn fila som heter geocachevisits.Txt der finner du de du har funnet og dato og klokkeslett. Eventuelle kommentarer står også der.

kbra
Bruker
Bruker
Innlegg:105
Registrert:man 10 mar 2008 21:18

Re: Ferskingproblemer med funnede cacher

Legg inn av kbra » lør 13 aug 2016 10:42

Jeg liker å sitte i en stol foran et tastatur og skrive en logg med noen setninger og legge inn et brukbart bilde. Dagens fangst finner jeg på kalenderen i min Garmin uten kabler og datateknikk. Min telefon har en lydopptaker, der leser jeg inn litt om sted og opplevelse der og da mens jeg setter tilbake cacheboksen. Jeg samler opplevelser, andre samler tall i en statistikk og setter rekorder.

Men hver sin lyst.

Svar