http://www.geocaching.com/geocache/GC2FCF_atomwinter
Joda, men da burde de ha bidratt til å holde den aktiv istedenfor å gjøre som CO – altså ingenting – helt til cacheoppføringen ble arkivert.yarnslayer skrev:Åraken til at folk ønsker å opprettholde denne cachen dersom det kan gjøres innenfor retningslinjene er at den er alene i sitt slag.
Som tomahg sa: en geocache som arkiveres pga manglende respons fra CO, vil (pga føringer fra Groundspeak) ikke lenger kunne hentes frem fra arkivet. Det er ingenting vi reviewere kan gjøre, med mindre Groundspeak gir dispensasjon for denne cachen. Jeg foreslår CO kontakter Groundspeak direkte via https://support.groundspeak.com/index.php?pg=request. Groundspeak har gitt dispensasjon i noen hfå, elt spesielle tilfeller, så det kan være verdt et forsøk.yarnslayer skrev:Forøvrig vil jeg virkelig håpe reviewere behandler en reaktiveringssøknad når og om sånt kommer på plass og ikke "forhåndsprosederer" den slags i andre forum basert på rykter, uten at de faktiske forhold rundt en eventuell innsending avklart og uten at CO selv er informert.
(Jeg trodde altså at dersom en arkivert cache ble "istandsatt" i hht gjeldende regler + at ingen ny cache hadde tatt plassen i mellomtiden, så skulle reåpning bortimot være proforma. )If the owner wants it reopened, send me an e-mail and I’ll be happy to unarchive the cache listing if it still satisfies the requirement/guidelines.
Ja, også andre har påpekt at formuleringen ikke er god, så den vil bli forandret.yarnslayer skrev:Kanskje også reviewere kan se litt på formuleringene i standardarkiveringsnotatet?
Ja, det var praksisen før, men Groundspeak har strammet inn siden dengang.yarnslayer skrev:(Jeg trodde altså at dersom en arkivert cache ble "istandsatt" i hht gjeldende regler + at ingen ny cache hadde tatt plassen i mellomtiden, så skulle reåpning bortimot være proforma. )
Vilka regeländring är gjorda som gör att det EJ går att plocka upp cachen i fråga från arkivet? /Vänligen BUDAMakuta Teridax skrev:yarnslayer skrev: Ja, det var praksisen før, men Groundspeak har strammet inn siden dengang.
Dette forstod jeg ikke så mye av. Etter det jeg kan se, er det ingen som har skrevet noe av det du kaller feilaktigheter. Det er ingen som har sagt at du ikke har tatt vare på cachen frem til 2014. Osv. osv.buda_gbg skrev:Vill korrigera en del felaktigheter i denna diskussion:
(…)
Når en reviewer arkiverer en cache på grunn av manglende vedlikehold, og det skjer etter at cacheeier har fått en advarsel, så kan ikke cachen tas ut av arkivet.buda_gbg skrev:Vilka regeländring är gjorda som gör att det EJ går att plocka upp cachen i fråga från arkivet?