DNF

Alt om geocaching
Svar
Brukeravatar
Barskog
Junior
Junior
Innlegg:71
Registrert:søn 13 feb 2011 12:33
Sted:Sande i Vestfold
DNF

Legg inn av Barskog » tor 23 okt 2014 19:34

Hei på dere.

Var på en lengere cachetur (også) i dag. Tror jeg logget noe slik som 10 DNF. Har egentlig logget mange 100 DNFer opp gjennom årene, men har ikke oversikt over hvor mange. Noen som vet om en enkel oversikt, enten på geocaching.com, project-gc.com eller noen andre steder?

Ja, jeg har GSAK, men takler det liksom ikke av en eller annen merkelig grunn. Sikkert fordi jeg er nybegynner eller noe. Liker liksom web-baserte databaser bedre enn lokale databaser på PCen i slike sammenhenger. Det blir noe enklere og i realtime til enhver tid pga innebygd kontakt med APIet til Groundspeak.

Noen som har noe forslag slik at jeg kan få en alltid oppdatert oversikt over mine DNF?

Barskog

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: DNF

Legg inn av thomfre » tor 23 okt 2014 19:38

Barskog skrev:Noen som har noe forslag slik at jeg kan få en alltid oppdatert oversikt over mine DNF?
Jepp! På denne linken finner du oversikt over dine DNF-logger: http://www.geocaching.com/my/logs.aspx?s=1&lt=3
Der kan du også enkelt skifte loggtype og få oversikt over hvilken som helst av de andre typene.

Jeg har logget 526 DNF, og tror jeg har over 20 liggende i GSAK som skal logges...
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
Barskog
Junior
Junior
Innlegg:71
Registrert:søn 13 feb 2011 12:33
Sted:Sande i Vestfold

Re: DNF

Legg inn av Barskog » tor 23 okt 2014 19:51

Se der ja, det enkle er ofte det beste. Trodde faktisk jeg hadde flere enn 263 DNF, men det er vel fordi de tar så mye av tiden..

Takk for bra og raskt svar thomfre!

Svar