TB + bilde for nybegynner

Alt om geocaching
Svar
Harleymamma(HM)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:ons 27 aug 2014 12:57
TB + bilde for nybegynner

Legg inn av Harleymamma(HM) » ons 27 aug 2014 13:06

Hei, jeg er ny i gamet og har blitt helt hektet på dette :) Jeg elsker turer og er ekstremt nysgjerrig av natur så geocahing passer meg perfekt :)
Har nå passert 100 funn og vil legge ut en egen cache med en TB. Nå hadde det vært artig å kunne sett de stedene TB'en forflytter seg til og lurer på om jeg kan be om at de tar et bilde på det nye stedet de legger TB'en, under beskrivelsen(målet? Og vil bildene da komme opp på nettsiden til TB'en?

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: TB + bilde for nybegynner

Legg inn av maristua » ons 27 aug 2014 14:43

Min erfaring er at selv om jeg skriver i beskrivelsen og på lappen som ligger sammen med TB/geocoin at jeg ønsker bilder er det veldig få som legger ved bilder. Men skriv gjerne at du ønsker bilder så kommer det vel noen. Hvis folk legger ved bilder i loggen til TB'en vil disse bildene komme opp på TB'en sin nettside.
Bilde

yarnslayer
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:tor 20 jun 2013 13:02
Sted:Halden

Re: TB + bilde for nybegynner

Legg inn av yarnslayer » tor 28 aug 2014 05:51

Uansett - en god TB-side øker sjansen for at du kan få noe av det. Laminér gjerne en kort beskrivelse av hva du ønsker og heng på TBen også (på engelsk!) så øker du sjansen enda litt mer.

Dette er etter min mening en helt ok side http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=4123125 og om de samme detaljene også hadde fulgt oteren på et laminert kort så hadde det nok økt treffsikkerheten enda litt mer.

bjaen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:8
Registrert:man 17 mar 2014 09:00
Sted:Oslo

Re: TB + bilde for nybegynner

Legg inn av bjaen » ons 03 sep 2014 16:44

Eg fekk ein TB av ei frå HQ på megaeventet i Oslo i vår. Denne var ikkje aktivert, så eg reknar med at eg kan aktivere den og legge den ut som ein vanleg TB. Men, er det greit å bytte navn på den? Den låg inne som Geocaching HQ Tag då eg skulle registrere den. Har litt lyst å endre navn og gjere den til min TB.

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: TB + bilde for nybegynner

Legg inn av avigerus » ons 03 sep 2014 17:36

Hei,

Den er din så da kan du gjøre hva du vil med den. endre navn, gi videre i gave, la ligge urørt i en skuff....Det er ditt valg.
Bilde

bjaen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:8
Registrert:man 17 mar 2014 09:00
Sted:Oslo

Re: TB + bilde for nybegynner

Legg inn av bjaen » tor 04 sep 2014 06:56

Takk for svar :) Det var bra, då sender eg den snart ut på reise :D

Svar