Geocaching related lapel/hat pins

Svar
Captain Zulu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:ons 01 jan 2014 21:15
Geocaching related lapel/hat pins

Legg inn av Captain Zulu » ons 01 jan 2014 21:56

Hello everybody!

I've just -not even more than an hour ago- become a new member of this Norwegian geocaching forum. I am a Dutch geocacher (since 2004) and collector of geocaching related lapel/hat pins. I have a collection of over 700 different 'geopins', plus nearly 300 different extra ones that are for trade/sale. All this can be seen seen here (well, not fully completed yet, because still under construction): http://www.pinterest.com/captainzulu/

The reason why I'm posting this new topic here is that I've been searching for a certain Norwegian pin for a long time now, a pin that I'd very much like to add to my collection, but that I haven't been able to find so far. I'm very sorry for the bad quality of the image, but it's this one:

Bilde

This pin is called 'Haurstad TFTC' and is a personal pin of Norwegian geocacher 'Aurstad', who probably leaves or used to leave these ('TFTC') pins in caches that he finds / had found. From Aurstad's profile on Geocaching.com I can see that he is an active geocacher, but unfortunately he hasn't replied to any of several messages that I've sent him so far to inquire about his pin.

I hope that any of you has one of these 'Haurstad TFTC' pins and would be willing to sell it to me or to trade it with me for some other nice geopin. Thank you in advance! :D

Dick a.k.a. Captain Zulu
Swifterbant, Netherlands

Brukeravatar
Viking_Princess
Bruker
Bruker
Innlegg:250
Registrert:tor 23 jun 2011 20:56
Sted:Hedmark

Re: Geocaching related lapel/hat pins

Legg inn av Viking_Princess » tor 02 jan 2014 19:15

Veel geluk in het zoeken naar de pin.
Ik heb de pin nog nooit gezien, eigenlijk weinig pins gezien in caches hier in Noorwegen.
Misschien kan je het ook op facebook proberen, daar is er ook een pagina voor cachers in noorwegen: https://www.facebook.com/groups/geocaching.norge/

Soms kan het daar sneller gaan dan hier ^^

Groetjes, Ragnhild
Bilde

Captain Zulu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:2
Registrert:ons 01 jan 2014 21:15

Re: Geocaching related lapel/hat pins

Legg inn av Captain Zulu » tor 02 jan 2014 22:50

Hé zeg, wat een verrassing om van een Noorse cacher, die nog Ragnhild heet ook (kan het Noorser?), een reactie in perfect Nederlands te krijgen! Leuk zeg! Maar je bent vast van Nederlandse afkomst, of heb ik het mis?

Nou ja, zoals je op mijn Pinterest-boards kunt zien zijn er echt veel geocaching pins. Die kun je natuurlijk verzamelen, maar inderdaad zijn ze eigenlijk bedoeld om als goodie/swag in een cache te worden achtergelaten. Maar opmerkelijk genoeg vind je ze bijna nooit. In de U.S. misschien, maar niet in Europese caches. Ik heb alles wat ik heb eigenlijk ook gewoon gekocht op eBay of geruild met anderen, soms ook voor geocoins of pathtags. Ik heb in het verleden nogal wat geruild met een Noorse cacher uit Tromsø, John Olsson, die met zijn Thaise vrouw Nok het Team Olsson vormde. Helaas is John eind 2012 overleden. Hij heeft verscheidene Team Olsson pins laten maken, waarvan ik de meeste wel heb.

Ook deze John Olsson heeft al eens geprobeerd contact te krijgen met Aurstad om zo'n Haurstad-pin voor mij te regelen, maar hij reageert gewoon niet. Ik heb het daarna zelf al zeker drie keer geprobeerd, maar helaas ook zonder resultaat. Om dezelfde reden. Ik vind het onbegrijpelijk. Een antwoord geven op een beleefde vraag, zelfs al is het een negatief antwoord, lijkt me toch niet teveel gevraagd en tamelijk normaal in het sociale verkeer. En dan deel je nog wel een gezamenlijke hobby! Apart hoor!

Maar goed, ik geef de moed nog niet op hoor! Als dit topic op dit forum niets oplevert dan bedenk ik wel weer iets anders. Maar in ieder geval ga ik mij eerst dan ook maar eens melden op die FB-pagina van Geocaching Norge. Erg bedankt voor deze goede tip! En mocht je nog eens tegen deze of een andere pin aanlopen: denk aan mij alsjeblieft!

Groetjes, Dick :D

Svar