Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

For annonsering av eventer og fellesturer, og for dem som vil på tur og ønsker reisefølge.
Svar
Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo
Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av mamoreb » tir 24 sep 2013 20:59

Hei,

Mange av stor-Oslos geocachere har nok fått med seg publiseringen av den tidligere annonserte "Jegeren" - en 5/5 Large Letterbox Hybrid som er lagt ut av boksåpner.

Vi registrerer at denne geocachen har vært publisert i godt over et døgn, uten at det har kommet en eneste logg... Om årsaken er at dette som lurer i skogen har tatt kverken på de eventyrlystne, eller at noen ønsker å holde kortene tett til brystet, vites ikke.

Selv er jeg ikke opptatt av noen FTF-jakt, men en spennende utfordring før det blir alt for surt og kaldt.

Inviterer derfor til fellestur fra startkoordinatene, førstkommende søndag (29. september) kl 19.00. Det er slett ikke sikkert at vi kommer i mål, håpet må kanskje være at vi i det minste kommer i retur...? :D

Planlegging av potensielt viktig utstyr foreslår jeg at vi diskuterer oss imellom, etter påmelding.
Bilde

Brukeravatar
LUDO
Bruker
Bruker
Innlegg:182
Registrert:ons 02 des 2009 15:20
Sted:Lindeberg, Oslo

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av LUDO » tir 24 sep 2013 21:10

Hadde lett blitt med på dette om ikke det var for at jeg er utenlands på det foreslåtte tidspunktet. 24t senere er jeg ledig... :D
Bilde Bilde
Bilde

Biffsjef
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:10
Registrert:ons 10 apr 2013 23:52

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av Biffsjef » tir 24 sep 2013 23:52

Hvis en fersking kan melde seg på, blir jeg gjerne med. Denne så morsom ut.
Og hvis noen MÅ bli igjen, så er jo det ferskingen :)

Brukeravatar
ninad
Senior
Senior
Innlegg:916
Registrert:tir 11 des 2007 21:27
Sted:Markagrensa

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av ninad » ons 25 sep 2013 07:18

Søndag kveld kan jeg antagelig klare. Godt initiativ!
Bilde Bilde

DusteMikkelRev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:ons 07 aug 2013 02:33
Sted:Oslo

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av DusteMikkelRev » ons 25 sep 2013 18:48

Denne gutten er også med

Brukeravatar
ybysos
Junior
Junior
Innlegg:64
Registrert:fre 03 mai 2013 16:56
Sted:Oslo

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av ybysos » tor 26 sep 2013 16:12

Biffsjef: det begynner å bli rimelig lenge siden du kunne kalle deg fersking, synes jeg..

Hilsen FTF på Dalborenuten :wink:
Young Body, Young Spirit, Old Soul

Brukeravatar
ybysos
Junior
Junior
Innlegg:64
Registrert:fre 03 mai 2013 16:56
Sted:Oslo

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av ybysos » tor 26 sep 2013 16:15

Jeg tror, forøvrig, at jeg må trekke meg fra å eventuelt bli med på søndag. Med telttur fredag til søndag, og vet ikke helt hvor tid jeg ankommer sivilisasjonen igjen og da vil jeg mest sannsynlig ha litt ro, så tror jeg at jeg står over. Litt synd, for dette skulle jeg gjerne vært med på, men siden målet i skogen i helgen er å slappe av, så blir det litt fåfengt om jeg skal stresse meg tilbake til byen for å kjøre til Jegeren..

Blir gjerne med en annen gang.

(ps: er jeg plutselig tilbake tidligere enn planlagt, så sender jeg nok en mld tl DusteMikkelRev og hører hvordan det ligger an, og i såfall slenger meg på, men regn meg nok ikke med i opptellingen..
Young Body, Young Spirit, Old Soul

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av mamoreb » lør 28 sep 2013 22:34

Nå er denne fellesturen like rundt hjørnet. Det har pågått mer diskusjon på facebook her, men en oppsummering:

Ca 10 nick har meldt at de vil delta. Eventuelle etternølere er selvsagt velkomne. Start fra opprinnelige koordinater i morgen søndag, kl 19.00.

Alle bør ha med lykt(er), batterier, vanntett tøy, varmt tøy, drikke og evt noe næringsrikt til eget bruk. Gruppa har 3,5 m stige, klatreseler, tau o.l. til felles bruk. Vi vet ikke helt hva vi vil møte, så andre ideer er velkomne... Det ser ikke ut til at vi trenger UV, chirpdingser e.l., men annet utstyr i kategorien "special tools" er nok aktuelt.
Bilde

Brukeravatar
BosseG
Bruker
Bruker
Innlegg:238
Registrert:fre 19 nov 2010 23:50
Sted:Bærum

Re: Jegeren i Kjaglidalen (Bærum), søndag 29. september

Legg inn av BosseG » lør 28 sep 2013 23:40

Lykke til!
Bilde

Svar