Høydepunkter Oslo - Göteborg?

Svar
Brukeravatar
BosseG
Bruker
Bruker
Innlegg:238
Registrert:fre 19 nov 2010 23:50
Sted:Bærum
Høydepunkter Oslo - Göteborg?

Legg inn av BosseG » man 06 mai 2013 08:13

Skal på den årlige turen Oslo- Göteborg i Himmelspretten. Som jeg sikkert har kjørt 50 ganger siden jeg "ble nordmann", og stort sett bare med en kort matpause. Er det noen høydare-GC i Sverige, på kort avstand fra E6? Göteborg er sitt eget kapittel. Der har jeg "koll". Men det kunne vært morsomt med et stopp på veien.
Bilde

Brukeravatar
GorgonVaktmester
Senior
Senior
Innlegg:1103
Registrert:fre 24 apr 2009 23:29
Sted:Skien
Kontakt:

Re: Høydepunkter Oslo - Göteborg?

Legg inn av GorgonVaktmester » man 06 mai 2013 09:34

Jeg har ikke tatt veldig mange på den strekningen, men en cache som var veldig fin var GC19HYH Rastplats Klareberg. Det ligger en annen cache ifm. denne rasteplassen også, men den var helt "vanlig". Denne var litt mer...
Reparere, Reflektere, Reformere, Resignere, Respirere, Resultere, Respektere, eh.... Pompel og Piilt!

Brukeravatar
BosseG
Bruker
Bruker
Innlegg:238
Registrert:fre 19 nov 2010 23:50
Sted:Bærum

Re: Høydepunkter Oslo - Göteborg?

Legg inn av BosseG » man 06 mai 2013 11:55

GorgonVaktmester skrev:Jeg har ikke tatt veldig mange på den strekningen, men en cache som var veldig fin var GC19HYH Rastplats Klareberg. Det ligger en annen cache ifm. denne rasteplassen også, men den var helt "vanlig". Denne var litt mer...
Får ta en titt på den! Den er ju rett innenfor bygrensen, litt utenfor "mitt fokusområde" for Göteborg, og der har jeg aldri sjekket.
Interessant nok har jeg bodd/overnattet flere ganger i et hus inne i skogsdungen bak rasteplassen. Brynnkällegården. I steden for å bo på hotell da vi reste hele familien, fant vi hytter og leiligheter til leie for uke/ukeslutt. Mye hyggeligere og rimeligere.
Bilde

Svar