Pathtags

simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord
Pathtags

Legg inn av simpsons » lør 03 mai 2008 21:55

Har funnet en Pathtag, og har selvfølgelig registrert den på pathtags.com, men er det noen som kan forklare hva hensikten med slike tags er?? :?:

Brukeravatar
fam.bergum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:47
Registrert:fre 15 feb 2008 14:27

Re: Pathtags

Legg inn av fam.bergum » søn 04 mai 2008 10:37

simpsons skrev:Har funnet en Pathtag, og har selvfølgelig registrert den på pathtags.com, men er det noen som kan forklare hva hensikten med slike tags er?? :?:
Det står en bra beskrivelse på http://pathtags.com/what.php.

simpsons
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:28
Registrert:tir 18 des 2007 23:21
Sted:Oslo Nord

Re: Pathtags

Legg inn av simpsons » søn 04 mai 2008 17:02

Takk skal du ha, da ble det hele straks mere forståelig

Brukeravatar
pafus
Junior
Junior
Innlegg:78
Registrert:man 21 nov 2011 20:32
Sted:Øvre Eiker

Re: Pathtags

Legg inn av pafus » lør 29 sep 2012 07:37

Jeg henter opp denne gamle tråden her. Jeg har veldig lyst til å designe/skaffe meg egne pathtags.
Spørsmålet er: Er det noen som driver med dette eller er det sånn at folk fortsatt ikke veit hva man skal gjøre med dem?
I løpet av mine drøyt firehundre funn har jeg kommet over en pathtag bare en gang (som jeg kan huske) Da ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Husker også at "Tique" fikk laget seg noen som var veldig fine.
Så, hvor ligger landet?
Bilde Bilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: Pathtags

Legg inn av Smort78 » søn 30 sep 2012 23:42

Det er veldig mange som driver med pathtags, men hvor mange det er i Norge det vet jeg ikke.
Jeg har ikke laget selv, men har flere i samlingen min...

Brukeravatar
pafus
Junior
Junior
Innlegg:78
Registrert:man 21 nov 2011 20:32
Sted:Øvre Eiker

Re: Pathtags

Legg inn av pafus » man 01 okt 2012 07:28

Jeg bestilte egne pathtags i går. 150 stk. Kommer til å bruke dem som FTF-premie, "klapp på skulder" til CO-er på de cachene jeg liker ekstra godt og som trade på pathtags.com

Det blir spennende å se resultatet. Så får man bare håpe folk setter pris på det. Hvis ikke var det de penga ut av vinduet.
Bilde Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Pathtags

Legg inn av thomfre » man 01 okt 2012 16:08

pafus skrev:Jeg bestilte egne pathtags i går.
Stilig! Jeg har vurdert å gjøre det samme selv, med de samme bruksområdene...

Laget du designet selv, eller brukte du en designer?
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
pafus
Junior
Junior
Innlegg:78
Registrert:man 21 nov 2011 20:32
Sted:Øvre Eiker

Re: Pathtags

Legg inn av pafus » man 01 okt 2012 17:21

Jeg brukte designer (en mann som også har en ok cache side http://www.greathides.com/index.html)

Jeg sendte over et fotografi, ideer blei sendt fram og tilbake og 30 timer seinere satt jeg med et resultat som kunne lastes rett opp.
Raskt ekspedert og ingen upris, $20 + 2 stk av den ferdigproduserte tag`en tok han for jobben.
Bilde Bilde

Brukeravatar
Smort78
Bruker
Bruker
Innlegg:247
Registrert:tir 27 nov 2007 18:13

Re: Pathtags

Legg inn av Smort78 » man 01 okt 2012 17:46

Her er det også mange fine design å få kjøpt: http://www.bysheerdesign.com/store/

Brukeravatar
Tique
Bruker
Bruker
Innlegg:226
Registrert:lør 15 mai 2010 17:32
Sted:Tromsø

Re: Pathtags

Legg inn av Tique » tir 02 okt 2012 08:31

pafus skrev:Jeg henter opp denne gamle tråden her. Jeg har veldig lyst til å designe/skaffe meg egne pathtags.
Spørsmålet er: Er det noen som driver med dette eller er det sånn at folk fortsatt ikke veit hva man skal gjøre med dem?
I løpet av mine drøyt firehundre funn har jeg kommet over en pathtag bare en gang (som jeg kan huske) Da ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Husker også at "Tique" fikk laget seg noen som var veldig fine.
Så, hvor ligger landet?
Jeg får veldig mye mail fra geocachere som har funnet mine pathtags, de fleste vet ikke hva de skal gjøre med dem og tror det er en slags geocoin som skal flyttes på. Jeg angrer nesten litt på at jeg har laget mine, ettersom jeg føler at det bare skaper forvirring. Spesielt nybegynnere som har fått streng beskjed om at geocoins er noe man ikke kan beholde tror jeg lett kan bli veldig forvirret.
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Pathtags

Legg inn av ingsve » tir 02 okt 2012 08:39

Tique skrev:
pafus skrev:Jeg henter opp denne gamle tråden her. Jeg har veldig lyst til å designe/skaffe meg egne pathtags.
Spørsmålet er: Er det noen som driver med dette eller er det sånn at folk fortsatt ikke veit hva man skal gjøre med dem?
I løpet av mine drøyt firehundre funn har jeg kommet over en pathtag bare en gang (som jeg kan huske) Da ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Husker også at "Tique" fikk laget seg noen som var veldig fine.
Så, hvor ligger landet?
Jeg får veldig mye mail fra geocachere som har funnet mine pathtags, de fleste vet ikke hva de skal gjøre med dem og tror det er en slags geocoin som skal flyttes på. Jeg angrer nesten litt på at jeg har laget mine, ettersom jeg føler at det bare skaper forvirring. Spesielt nybegynnere som har fått streng beskjed om at geocoins er noe man ikke kan beholde tror jeg lett kan bli veldig forvirret.
Ikke bare nybegynnere det :oops:. Men når en får et greit svar når en spør, så er da dette nok en artig liten mulighet for et samlerhjerte. Blir nok noen på undertegnede. :lol:
Bilde

Brukeravatar
thomfre
Styret
Innlegg:924
Registrert:fre 16 mar 2012 07:51
Sted:Karmøy, Rogaland
Kontakt:

Re: Pathtags

Legg inn av thomfre » ons 24 okt 2012 16:59

pafus skrev:Jeg bestilte egne pathtags i går.
Nå har jeg også bestilt, og skissen fra pathtags.com er allerede godkjent :D
www.thomfre.net I haven’t been everywhere, but it’s on my list.
Bilde

Brukeravatar
pafus
Junior
Junior
Innlegg:78
Registrert:man 21 nov 2011 20:32
Sted:Øvre Eiker

Re: Pathtags

Legg inn av pafus » ons 24 okt 2012 18:27

Kanskje vi skulle lage en oversikt i wiki' n over alle norske pathtags? Jeg ser at tanken alt er tenkt.
Bilde Bilde

Brukeravatar
whoelse
Site Admin
Site Admin
Innlegg:334
Registrert:tir 27 nov 2007 21:41
Sted:Under tak

Re: Pathtags

Legg inn av whoelse » fre 26 okt 2012 10:11

Hvis noen (en eller flere) pathtags-entusiaster har lyst til på skrive i Wiki'n og legge inn info som opplyser oss alle om dette, så bare ta kontakt så lager vi en (eller flere) brukere til dere! Sett i gang :D
Bilde

Brukeravatar
pafus
Junior
Junior
Innlegg:78
Registrert:man 21 nov 2011 20:32
Sted:Øvre Eiker

Re: Pathtags

Legg inn av pafus » tir 30 okt 2012 11:57

Jeg tar utfordringen, og kommer med følgende oppfordring:

Er du bosatt i Norge og har laget deg en pathtag? Kjenner du til noen andre norske pathtager? Har du en norsk pathtag i samlinga di?

Send en pm til meg, så skal jeg putte den inn på wiki`n.

Håpet er at vi får samlet alle sammen.
Bilde Bilde

Svar