Diverse spørsmål

Duppeditter og programvare
famv17
Junior
Junior
Innlegg:97
Registrert:tir 08 mai 2012 19:47
Re: Diverse spørsmål

Legg inn av famv17 » lør 12 mai 2012 15:43

fotimyr skrev:
famv17 skrev:Om jeg logger i felten med iPhonen før kl. 9 på morningen logges gårsdagens dato.
Har du angitt tidssone i profilen din på geocaching.com?
Ja, der ståer det:
Time Zone:
W. Europe : Amsterdam, Berlin
Show Daylight Savings Time
Bilde

Brukeravatar
nordreaker
Senior
Senior
Innlegg:304
Registrert:tor 29 nov 2007 21:27
Sted:Oslo

Re: Diverse spørsmål

Legg inn av nordreaker » søn 13 mai 2012 05:51

famv17 skrev:Om jeg logger i felten med iPhonen før kl. 9 på morningen logges gårsdagens dato.

Telefonen har tidssone Oslo og kjører appen GeoCaching v4,6,0.
Portalen har jeg satt opp med Time zone: W. Europe : Amsterdam, Berlin
Nederst i portalen står det:
"Tid nå: 05/11/2012 07:34:14 Pacific Daylight Time (14:25 GMT)"

Noen som har løsningen, så det blir riktig?

Jeg fant ikke at det var spurt om dette noen sted på forumet.
Du må endre til riktig dato selv i "Date logged" linjen over loggfeltet når du logger så tidlig om morgenen. Det samme gjelder hvis du ikke rekker å logge før datoen har endret seg i ettertid. Hvis det er blitt feil, er det bare å velge edit under loggen og rette opp datoen. Neste gang du logger må du huske å sjekke datoen, for det hender at den blir hengende på sist valgte når du gjør dette.
Bilde

famv17
Junior
Junior
Innlegg:97
Registrert:tir 08 mai 2012 19:47

Re: Diverse spørsmål

Legg inn av famv17 » søn 13 mai 2012 07:47

nordreaker skrev:
famv17 skrev:Om jeg logger i felten med iPhonen før kl. 9 på morningen logges gårsdagens dato.(...)
Du må endre til riktig dato selv i "Date logged" linjen over loggfeltet når du logger så tidlig om morgenen. Det samme gjelder hvis du ikke rekker å logge før datoen har endret seg i ettertid. Hvis det er blitt feil, er det bare å velge edit under loggen og rette opp datoen. Neste gang du logger må du huske å sjekke datoen, for det hender at den blir hengende på sist valgte når du gjør dette.
Ok. Takk for svar :)
Bilde

Svar