Flott logg og anbefalt lesing

Alt om geocaching
Svar
ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:
Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av ingsve » tir 17 jan 2012 12:09

En innholdsrik og morsom tur til Norges sydligste cache .
Bilde

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av hstad » tir 17 jan 2012 12:43

Må ikke linke sånne midt i arbeidstida, folk lurer når eg plutselig sitter og gapskratter!
Men da har vi ihvertfall lært at fyrstikker bør inngå i en geocachers grunnutrustning:)


Mykje Vyrdsamt
hstad on Tapatalk

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:man 27 jul 2009 20:11

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av AAHydeAndSeek » tir 17 jan 2012 13:00

Herlig lesing mitt på arbeidstiden!! Mens jeg spiser lunsj selvfølgelig.

Jeg har faktisk tenkt en tur til både den og Lillesand i vinterferie så nå vet jeg hva jeg ikke skal gjøre. :lol:
Bilde

Hneite
Junior
Junior
Innlegg:65
Registrert:fre 26 aug 2011 09:26

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av Hneite » tir 17 jan 2012 13:57

Det ble en tur med god historie som de husker lenge. :D
Akkurat slik en god cache skal være med på å skape.

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av Synth75 » tir 17 jan 2012 14:42

Meget underholdende logg og det er ikke fritt for at en kjenner seg igjen i flere situasjoner. :D
Herlig å se at en med relativt få funn skriver en så utfyllende logg. Fint at slike postes her, så vi får ta del i underholdningen :good:

Brukeravatar
Steinar
Junior
Junior
Innlegg:96
Registrert:tir 20 nov 2007 22:25
Sted:Oslo

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av Steinar » tir 17 jan 2012 15:49

Morsom logg :D
Kanskje på tide å trekke fram denne loggen igjen fra geocachingens barndom :wink:

MichaelGeoBird
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:tir 17 jan 2012 18:48

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av MichaelGeoBird » tir 17 jan 2012 19:04

Det var en virkelig glimrende tur :P lighter og buss er oppskrytt.. Alltid litt flaut når man må ringe storebror og fortelle, at man ikke bare har "dritt seg selv på leggen", men også to kompiser.. :cry: Men for dere som planlegger å finne denne cachen i mørket, vær litt forsiktig med stupet.. Noe som gikk opp for meg, etter jeg hadde hvert litt for langt ute på leiting etter cachen.. GOD TUR alle dere som prøver dere.

Brukeravatar
Hofstad
Junior
Junior
Innlegg:89
Registrert:søn 08 aug 2010 02:31
Sted:Christianssand

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av Hofstad » ons 01 feb 2012 22:22

Slike logger er alltid artig lesning! Er forresten ikke første gangen Lugburz85 er litt mindre heldig på cachetur, etter denne loggen å dømme: http://coord.info/GL7B5CV8
Bilde

Lugburz85
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:1
Registrert:ons 07 mar 2012 03:56

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av Lugburz85 » ons 07 mar 2012 04:40

Flott at loggen falt i smak :D. Jeg synes det er rett og rimelig at fantastiske cacher, som fører til episke eventyr, fortjener utfyllende logger :). Hneite har helt rett, det var en flott tur som jeg (og sikkert MichaelGeobird og CutthroatBill) kommer til å huske resten av livet!

Kjenner det begynner å rykke i eventyrfoten nå, så håper virkelig vi får tid til en cachetur til fots fra Kr.sand, til Lillesand via "skogsveien" når det blir litt varmere i været. (må bare passe på at jeg har langfri fra jobb, og ferdig med eksamener... flaut å ringe til sjefen med "hei... jeg kommer ikke på jobb i dag... jeg har satt meg fast i en myr på vei mot Lillesand... og er nok ikke hjemme før om et par dager... sorry").

Denne gangen skal jeg hvertfall ha med TENNSTÅL! (men det blir nok noen komplikasjoner uansett, for sist jeg prøvde, så fikk jeg ikke fyr på en tennbrikkett en gang).

^^

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Flott logg og anbefalt lesing

Legg inn av ingsve » ons 07 mar 2012 13:36

Lugburz85 skrev:Flott at loggen falt i smak :D. Jeg synes det er rett og rimelig at fantastiske cacher, som fører til episke eventyr, fortjener utfyllende logger :). Hneite har helt rett, det var en flott tur som jeg (og sikkert MichaelGeobird og CutthroatBill) kommer til å huske resten av livet!

Kjenner det begynner å rykke i eventyrfoten nå, så håper virkelig vi får tid til en cachetur til fots fra Kr.sand, til Lillesand via "skogsveien" når det blir litt varmere i været. (må bare passe på at jeg har langfri fra jobb, og ferdig med eksamener... flaut å ringe til sjefen med "hei... jeg kommer ikke på jobb i dag... jeg har satt meg fast i en myr på vei mot Lillesand... og er nok ikke hjemme før om et par dager... sorry").

Denne gangen skal jeg hvertfall ha med TENNSTÅL! (men det blir nok noen komplikasjoner uansett, for sist jeg prøvde, så fikk jeg ikke fyr på en tennbrikkett en gang).

^^
Vi får sørge for noen "godbiter" på veien, - og gi oss et tips så skal vi ordne bevertning i Lillesand også. Velkommen :-D :-D
Bilde

Svar