Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Alt om geocaching
Svar
avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn
Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av avigerus » ons 06 apr 2011 20:38

Sitter på hotellet igjen her i Kirkenes og gliser som ei sol... Tenk å klare en FTF så langt hjemmeifra...hehe.
Cachen heter Myrbekkoia - GC2Q9C7....
Måtte bare fortelle det.....hehe good hunting, folks!
Bilde

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av hstad » ons 06 apr 2011 20:43

Men du reiste ikkje opp i eins ærend???

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av avigerus » ons 06 apr 2011 21:14

:P ikke langt unna.... Neida, det var nok mer flaks enn planlegging med denne FTF. Jeg fikk spørsmål om jeg ville til Kirkenes for noen få dager siden.
Utfordringen var å få ordnet med transport til cachen, og det var her mine kursdeltakere velvillig stilte opp - enda en gang på mine besøk. første gangen kjørte vi om natta fra Grense Jacobselv og ned til Pasvik, mens jeg lette opp cachene langs strekningen...nå er det kommet noen nye, men dessverre ikke vintersikre. har ordnet med spade fra hotellet, og har allerede gravd frem en cache her...men, i morgen får jeg se om mine kursdeltakere vil bli med til Elvenesparken og hjelpe til med å grave opp enda en boks....hehe. Vi skal helt ytterst til Jarfjorden for kranoppkjøring, men jeg tar med spade i bilen for det kan jo være at det blir en "stop and cache" underveis.... :mrgreen:
Bilde

AAHydeAndSeek
Bruker
Bruker
Innlegg:108
Registrert:man 27 jul 2009 20:11

Re: Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av AAHydeAndSeek » fre 08 apr 2011 20:52

A2 og jeg reiste opp til Mo i Rana bare for å logge en 5* mystery (http://coord.info/GC1E1T2) som var på top10 liste over ikke logget cacher. 14 timer med tog fra Oslo via Trondheim. Den pluss 3 andre cacher i løpet a 6 timer og 14 timer tilbake. Det var helgen med tidenes snøfall i Mo i Rana som gjorde alt mye mer vanskelig. Helt spøtt :roll:
Bilde

mariusno
Bruker
Bruker
Innlegg:152
Registrert:tir 15 feb 2011 00:08
Sted:Oslo/Lier

Re: Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av mariusno » man 11 apr 2011 20:29

Hadde samme glede da jeg fikk tatt avigerus sine nye cacher i Rjukan. Heldigvis skulle vi den veien. Men ellers lar jeg andre kose seg med FTF-løpet om jeg ikke er i overbærende nærhet.

mariusno
Bruker
Bruker
Innlegg:152
Registrert:tir 15 feb 2011 00:08
Sted:Oslo/Lier

Re: Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av mariusno » man 11 apr 2011 23:52

Glemte å skrive at jeg var mektig imponert over den fangsten. For en historie og tur:) Lykke til med de neste funnene på veien.

Brukeravatar
tomahg
Senior
Senior
Innlegg:1181
Registrert:ons 28 nov 2007 19:53
Sted:Oslo

Re: Hva gjør vi ikke for en FTF...?

Legg inn av tomahg » lør 19 nov 2011 21:05

Jeg har også en FTF i Kirkenes... :)

Svar