- Datoene er borte på loggene. På /my ser du fremdeles dine egne datoer, men på sidene for hver geocache og på listen over hver bruker sitt funn står det nå "today", "5 days ago" og "about 2 years ago".
Det går etter amerikansk tid, så når jeg står opp om morgenen kan jeg lese at en cache som ble funnet i går sist ble funnet i dag. "About two years ago" kan bety juli eller desember - det er umulig å vite! Det er litt greit å kunne vite at en cache aldri har vært funnet mellom oktober og april for eksempel.

- Avatarer har nå kommet med i loggene. Dette synes jeg forsåvidt er greit, bortsett fra at de tar opp altfor mye plass. Før var det "Brukernavn (antall funn)", mens nå tar alt ti ganger så mye plass i høyden på grunn av alt står på hver sin linje og avataret er så stort.

Geocaching.com har forbedringspotensiale, og på feedback-forumet renner det over av gode forslag om små og store forbedringer. Når de så oppdaterer kommer de med teite forandringer som ingen har ønsket seg, når de heller kunne brukt tiden på å fikse det som hadde hatt godt av å bli ordnet.
Jeg blir litt oppgitt og frustrert, og jeg trengte bare å lufte tankene mine her.