Maldivene - Norge TB Race

Alt om geocaching
Svar
mariusno
Bruker
Bruker
Innlegg:152
Registrert:tir 15 feb 2011 00:08
Sted:Oslo/Lier
Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av mariusno » tor 07 jul 2011 22:05

Kan også nevne at jeg laget en bug som skal reise motsatt vei. Den ligger nå enda ved kirken marlin85 giftet seg, så om noen vil hjelpe den videre, så sett igang:)

http://www.geocaching.com/track/details ... c7a38a33b4

Gleder meg til "Storegull" kommer hjem!

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av marlin85 » tir 12 jul 2011 14:20

Da kan jeg fortelle at det har skjedd saker og ting. Det har vært en annen cacher i cachen og plukket med seg en TB/GC :D Det tok ikke lengre tid før ting begynte å bevege på seg :D
Bilde

Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av Raggsokk » tir 12 jul 2011 21:54

Men såvidt jeg kan se har han ikke logget den ennå, så vi vet ikke hvilken av dem det er... Dessuten er han engelskmann, så her kan løpet få en vinner fortere enn jeg antok!
- Raggsokk

Bilde

vibs
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:13
Registrert:søn 15 mai 2011 07:50
Sted:Porsgrunn

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av vibs » tir 12 jul 2011 22:34

Ser ut som Avigerus har vært den heldige.
http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2772590

Da er racet igang :)

kjends
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:7
Registrert:fre 05 nov 2010 14:29

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av kjends » tir 12 jul 2011 22:46

Da er det så absolutt igang! Lykke til folkens!

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av avigerus » man 25 jul 2011 21:41

:shock: Sprøtt...
Er i London, og absolutt, helt tilfeldig finner jeg min egen coin!! Ligger i cachen: Euston station, Entrance lodge.
Selvsagt tok vi den ut for et lite pubbesøk rett over gata...og så tilbake i boksen...for det er jo usportslig å røre sin egen...hehe
Bilde

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av marlin85 » man 25 jul 2011 22:34

avigerus skrev::shock: Sprøtt...
Er i London, og absolutt, helt tilfeldig finner jeg min egen coin!! Ligger i cachen: Euston station, Entrance lodge.
Selvsagt tok vi den ut for et lite pubbesøk rett over gata...og så tilbake i boksen...for det er jo usportslig å røre sin egen...hehe
Oi...

Sprøtt. Håper du virkelig har tatt bilde av denne hendelsen. Men morro at du har dratt på "besøk" til coinen din for så å ta den med på en pub. Du er virkelig en cacher som bryr deg om coinene dine :D
Bilde

Bilde

Team_Sofa
Junior
Junior
Innlegg:50
Registrert:fre 27 mai 2011 21:06

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av Team_Sofa » tir 26 jul 2011 00:02

avigerus skrev::shock: Sprøtt...
Er i London, og absolutt, helt tilfeldig finner jeg min egen coin!! Ligger i cachen: Euston station, Entrance lodge.
Selvsagt tok vi den ut for et lite pubbesøk rett over gata...og så tilbake i boksen...for det er jo usportslig å røre sin egen...hehe
Hehe - NÅ skjønner jeg hva de mente med "dedikerte geocachere" - det er de som drar helt til England for å ta geocoinene sine på pubbesøk!! :lol:
Bilde

mariusno
Bruker
Bruker
Innlegg:152
Registrert:tir 15 feb 2011 00:08
Sted:Oslo/Lier

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av mariusno » man 01 aug 2011 14:23

Ser ut som TB'en med størst forsprang har blitt slukt...
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... y&decrypt=

Rettelse. kanskje den ble plukket ut "July 26", og at den ikke har blitt logget ut.

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av marlin85 » ons 03 aug 2011 07:35

mariusno skrev:Ser ut som TB'en med størst forsprang har blitt slukt...
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... y&decrypt=

Rettelse. kanskje den ble plukket ut "July 26", og at den ikke har blitt logget ut.
Vi får bare håpe at den kommer tilbake i en ny cache om ikke lenge. Sitter å følger litt med selv, og håper det er snart noen nye cachere som er innom på Kuredu
Bilde

Bilde

Raggsokk
Senior
Senior
Innlegg:721
Registrert:fre 27 aug 2010 22:25
Sted:Nedre Eiker

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av Raggsokk » ons 03 aug 2011 15:03

Oi oi, nytt besøk på Maldivene, er jo rent folksomt her jo! Spennende å se hva som eventuelt har blitt tatt...

Forøvrig virker det jo som om TBen til avigerus ble reddet fra den sikre død ettersom cachen ble borte bare kort tid etter. Vel å merke hvis den dukker opp igjen... Huff, det er en skummel verden der ute for reisedingser!
- Raggsokk

Bilde

maristua
Bruker
Bruker
Innlegg:204
Registrert:fre 24 sep 2010 20:53

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av maristua » ons 03 aug 2011 15:40

oi oi, hvis den som fant cachen på Maldivene sist har tatt med seg noen TB'er så havner de vel nesten i mål med en gang.
Bilde

avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av avigerus » ons 03 aug 2011 17:03

Vel, jeg fikk ihvertfall treffe igjen min coin underveis i racet...og tatt en øl sammen...hehe
Har et håp om at en feriecacher reddet coinen min og de andres ut av cache, før ulykken inntraff.... hope the best....
Bilde

marlin85
Bruker
Bruker
Innlegg:156
Registrert:ons 09 feb 2011 18:11
Sted:Lier

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av marlin85 » tor 11 aug 2011 23:12

Da har det kommet nye logger på start cachen. Er to stk cachere som har vært der og tatt meg deg TB/GC-er.

Den ene som er tatt er "Island Travel Bug", a little green dolphin. Så får vi se når dem blir registrert som tatt. Spennende :D
Bilde

Bilde

izis83
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:17
Registrert:fre 08 jul 2011 19:44

Re: Maldivene - Norge TB Race

Legg inn av izis83 » fre 12 aug 2011 09:04

Delfinen er ikke tatt med derfra, men droppet. Planla dette for lenge siden :)

Jeg leste om dette racet etter at reisen til Kuredu var bestilt, og har fundert lenge på om jeg skal hjelpe noen av bugene hjemover. Ettersom de har ligget der så kort tid har jeg valgt å la alle bugene ligge igjen. Synes det ble "for enkelt" og urettferdig om jeg skulle ta med meg noen buger "helt til mål" uten noen videre reise...det morsomste (tenker jeg) er jo om de er innom flere steder og får et mer rettferdig race enn om jeg skulle velge ut noen. Vi skal mellomlande et par steder på vei hjemover, men dersom jeg rekker å cache på veien vil det bare bli microcacher uten plass til noen bug. Hadde jeg visst at jeg ville rekke innom en stor nok cache i Qatar/Danmark ville jeg tatt med en bug dit, men det tror jeg ikke jeg får til.

Blir spennende å se ferden til bugene i racet og til lille delfinen som vil reise mellom øyer videre! :D

Svar