Android log in problem

Duppeditter og programvare
Svar
amtose
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg:21
Registrert:man 25 apr 2011 18:12
Android log in problem

Legg inn av amtose » fre 15 jul 2011 21:35

Noen andre her med erfaringer fra at det er vanskelig å logge seg inn på gc med android telefon. Ungene som har fått seg egne nick og alt. Og så frem til å bruke mobilens gps til å cache med meg. Men som sagt Jeg får bare ikke logget inn
Jeg kommer inn i hovedvinduet. Trykker log in, og så turner skjermen blank/hvit De har samsung galxy mini. :evil:
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Android log in problem

Legg inn av ingsve » lør 16 jul 2011 09:29

Ikke helt det samme men........
Vi har hatt problemer med å logge inn den ene mobilen. Vi har begge HTC desire og fruen lastet først ned appen fra GC. Det virket fint, Såpass bra at jeg la det inn på min mobil også. Da fikk ikke fruen kontakt med databasen men min fungerer fint. Vi har felles nick og jeg stusser på om det godtas kun pålogging fra en enhet samtidig pr. bruker?

Sommeren er såpass fin at og vi venter på høstmørket før vi irriterer oss og tar det opp med GC. Men hvis noen har opplevd det samme..........
Bilde

Brukeravatar
GadgetCats
Bruker
Bruker
Innlegg:239
Registrert:man 05 okt 2009 11:47
Sted:Bergen
Kontakt:

Re: Android log in problem

Legg inn av GadgetCats » lør 16 jul 2011 12:39

Vår erfaring er i hvert fall at appen for det første må kjøpes en gang for hver enhet, dernest at man må være pålogget hver sin gc-konto om man skal bruke dem samtidig.
Bilde

Team_Sofa
Junior
Junior
Innlegg:50
Registrert:fre 27 mai 2011 21:06

Re: Android log in problem

Legg inn av Team_Sofa » lør 16 jul 2011 13:41

Jeg og fruen har felles nick og bruker 3 androider på en gang når vi cacher. Det fungerer bare fint - men du må vel betale for programmet på hver enkelt telefon for å få det til å virke. Altså ha forskjellige pålogginger til google market for å få det til å virke. C:geo opensource (gratis) er da et alternativ
Bilde

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: Android log in problem

Legg inn av ingsve » lør 16 jul 2011 14:51

:oops: Nå ser det ut som jeg har okupert denne tråden og det var ikke meningen.

Håper noen kan hjelpe med trådstarters problem :wink:
Bilde

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: Android log in problem

Legg inn av mamoreb » søn 17 jul 2011 02:20

amtose skrev:Noen andre her med erfaringer fra at det er vanskelig å logge seg inn på gc med android telefon. Ungene som har fått seg egne nick og alt. Og så frem til å bruke mobilens gps til å cache med meg. Men som sagt Jeg får bare ikke logget inn
Jeg kommer inn i hovedvinduet. Trykker log in, og så turner skjermen blank/hvit De har samsung galxy mini. :evil:
Er det nettsiden geocaching.com du mener? Jeg bruker android-telefon, og har ikke problemer med å logge inn på den siden. Har du sjekket om nettleseren er stilt inn til å blokkere webskjemaer, popups eller noe sånt?

Jeg prøver innimellom å bruke den offisielle appen for android, og der har jeg skjønt at det ikke er max tilrettelagt for flere brukernavn på samme telefon. Har ikke erfaringer med dette selv, siden jeg bare har tilgang til ett nick.
Bilde

Svar