USA - Norge TB race

Alt om geocaching
avigerus
Senior
Senior
Innlegg:574
Registrert:ons 05 des 2007 23:08
Sted:Porsgrunn
Re: USA - Norge TB race

Legg inn av avigerus » lør 12 mar 2011 09:28

ikke noe stress for min del.....ting kan ta tid, og vi får glede oss over de små hopp som kommer tikkende inn... Et spennende race dette her!
Bilde

SotaLinda
Junior
Junior
Innlegg:91
Registrert:tor 13 aug 2009 22:52

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av SotaLinda » lør 12 mar 2011 10:28

Fikk melding fra en som hadde funnet cachen om at det nå kun er en TB igjen i den. Det betyr nok at min ( og andre sin ) har blitt tatt med uten å ha blitt logget ut. Krysser fingrene for at den blir lagt i en cache og ikke blir borte allerede nå.

ingsve
Senior
Senior
Innlegg:999
Registrert:ons 05 mar 2008 18:07
Sted:Lillesand
Kontakt:

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av ingsve » søn 13 mar 2011 09:14

Dette er virkelig spennende. Nå er min droppet, :) på en flyplass :D . En nedlagt sådann :? Etter å ha lest cachebeskrivelesen fikke jeg umiddelbart lyst på å besøke den så dette gir jo en ny opplevelse av cachingen. Håper det tar mange hopp før de er tilbake i Norge :lol:
Bilde

Synth75
Senior
Senior
Innlegg:645
Registrert:fre 14 nov 2008 19:30

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av Synth75 » tor 17 mar 2011 14:01

Du verden, dette går unna. Jeg registrerer at TB'ene til nopussy og maristua bare er 60km fra Norge!
Tro om noen misforstår nopussy sin TB, "Back to Norway"? :uhu:

Bilde

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av mamoreb » tor 17 mar 2011 21:18

Hehe... For noen dager siden fikk min en "note" der det stod at den er lagt i en cache, men ingen har skrevet en "dropped it"-logg enda. Har på følelsen at flere av disse reisevennene kommer til å forsvinne og så dukke opp igjen etter uker eller måneder.

Tique sine Elphas har derimot hatt en spennende reise så langt - Bahamas og Jomfruøyene!
Bilde

SotaLinda
Junior
Junior
Innlegg:91
Registrert:tor 13 aug 2009 22:52

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av SotaLinda » fre 01 apr 2011 08:29

Jeg lurer på om min forsvant før den i det hele tatt fikk startet. Den er ikke logget ut av cachen, men ifølge cachelogger finnes den ikke der heller. :cry:

Får krysse fingrene for at den ikke har forsvunnet ned i en skuff et eller annet sted

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av mamoreb » tor 14 apr 2011 16:55

Her går det framover, dere... :)
Bilde

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

USA - Norge TB race

Legg inn av hstad » tor 14 apr 2011 17:24

Jepp, noko så vanvittig. Det morsomme er at dei fleste amerikanere ikkje reiser ut av landet heller, så det kan dra ut dette:)
Eg reiser til usa i mai, satser på at min er i nærheten av indianapolis da, så kan eg ta den med heimatt:):)

ehaa
Bruker
Bruker
Innlegg:126
Registrert:man 19 apr 2010 22:47
Sted:Nedre Eiker Buskerud

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av ehaa » lør 16 apr 2011 10:59

SotaLinda skrev:Jeg lurer på om min forsvant før den i det hele tatt fikk startet. Den er ikke logget ut av cachen, men ifølge cachelogger finnes den ikke der heller. :cry:

Får krysse fingrene for at den ikke har forsvunnet ned i en skuff et eller annet sted

Min er den andre som ikke er logget i det hele tatt og er borte, lever i håpet om at den skal dukke opp igjen, hadde en som var borte
i 4 måneder i England før den dukket opp igjen..
Coinen til en av ungene mine som er med på racet ble ikke logget da den ble tatt med fra startcachen, men ble grabbet av en cacher fra en annen..
Bilde

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av mamoreb » lør 16 apr 2011 11:34

Tillater meg å poste status for min TB, etter at jeg sendte et (forhåpentligvis) vennlig spørsmål til han som har den i inventory:
Sorry,
I'm not sure where it is. I brought several TB's to Texas with me, but that one isn't in the pouch. I'll check when I get home and let you know. It might be in my Jeep, the repository of missing things that I've touched.
:non:
Bilde

Brukeravatar
hstad
Senior
Senior
Innlegg:711
Registrert:søn 20 jun 2010 13:10

USA - Norge TB race

Legg inn av hstad » søn 17 apr 2011 08:41

mamoreb skrev:Tillater meg å poste status for min TB, etter at jeg sendte et (forhåpentligvis) vennlig spørsmål til han som har den i inventory:
Sorry,
I'm not sure where it is. I brought several TB's to Texas with me, but that one isn't in the pouch. I'll check when I get home and let you know. It might be in my Jeep, the repository of missing things that I've touched.
:non:
Hørt noe meir fra Texas??

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av mamoreb » søn 17 apr 2011 14:23

Ittno nytt enda... Men det er gledelig å se at flere av de andre har flyttet på seg denne helgen. Framgang!
Bilde

Brukeravatar
mamoreb
Senior
Senior
Innlegg:742
Registrert:tor 02 sep 2010 20:49
Sted:Oslo

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av mamoreb » søn 01 mai 2011 20:32

Hurra, han fant den i bunnen av en bag! Nå er den på farta igjen, og har reist fantastiske 72,6 km! :)
Bilde

ehaa
Bruker
Bruker
Innlegg:126
Registrert:man 19 apr 2010 22:47
Sted:Nedre Eiker Buskerud

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av ehaa » søn 01 mai 2011 21:13

Ikke mye fart på de jeg har med..

Min egen har jo ikke forflyttet seg fra startcachen, og der har vi jo fått bekreftet at det ikke er flere igjen.. :(


Sønnen min sin har ligget i en cache i 55 dager, men ut fra senere logger er det ikke tb/coiner igjen i den heller..

Min datter sin har ligget i en letterbox hybrid i 57 dager nå..
Skal si jeg skvatt da den ble logget inn der og jeg leste navnet!! :shock: En belysning i skogen http://coord.info/GC15HZH
Trodde med en gang den hadde havnet i Norge!!
Bilde

Brukeravatar
sven-egil
Senior
Senior
Innlegg:1131
Registrert:ons 17 jun 2009 18:56
Sted:Åros i Røken. Buskerud
Kontakt:

Re: USA - Norge TB race

Legg inn av sven-egil » søn 01 mai 2011 21:42

Min har tydeligvis selskap av flere TB & Coiner.... :roll:

TB-Race... TB-Snail-tour er vel et bedre navn :wink:
Fort går det ikke :?
Bilde Bilde Bilde

Svar